וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד: "וואנדה מטרופוליטנו"

הקולצ'ונרוס צפויים לעזוב את הויסנטה קלדרון בתחילת העונה הבאה, והבית החדש ייקרא על שם אצטדיון עבר של הקבוצה והתאגיד הסיני שרכש 20 אחוזים ממניות המועדון. סימאונה: "יום מרגש"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
בית חדש. שחקני אתלטיקו/רויטרס

אתלטיקו מדריד הודיעה היום (שישי) על שם האצטדיון החדש של המועדון: "וואנדה מטרופוליטנו". השם הוא שילוב של התאגיד הסיני שמחזיק ב-20 אחוזים ממניות המועדון, והאצטדיון של אתלטיקו בשנים 1923-1966, שנקרא מטרופוליטנו. הקולצ'נרוס יעזבו את הויסנטה קלדרון המיתולוגי והאצטדיון צפוי להיפתח בתחילת עונת 2017/18. במועדון הכריזו על ההחלטה לעבור כבר בשנת 2009, אך בעקבות מספר בעיות ועיכובים המעבר צפוי להתרחש רק בתחילת העונה הבאה.

נשיא המועדון, אנריקה קרסו אמר: "הגענו להסכם עם קבוצה וואנדה על שם האצטדיון, אין לי ספק שהם השותפים הטובים ביותר למסע הזה. זה השם המושלם עבור האצטדיון ועבור אוהדי אתלטיקו מדריד". פרננדו טורס הוסיף: "סבא שלי סיפר על המטרופוליטנו, אני יודע מה המשמעות של השם הזה עבור אוהדי הקבוצה. כל הזכרונות שלי הם מהקלדרון, אך אולי אוכל לספר יום אחד ששיחקתי גם במטרופוליטנו".

גם מנכ"ל "וואנדה", וונג זי'נלין, נשמע מרוצה: "אנחנו מאמינים שהעסקה הזו תסייע לשם של וואנדה ברחבי אירופה. אני מאוד מקווה שיום אחד יתקיים באצטדיון גמר אירופי". מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה אמר: "זה יום מיוחד מאוד, עם הרבה נוסטלגיה והתרגשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully