וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב תחזור לנצח נגד נהריה?

9.12.2016 / 13:50

אחרי ההפסד הביתי לבאמברג ביורוליג, יארחו הצהובים את הקבוצה של אלפסי (18:30, ספורט 5), ללא צירבס ואוחיון. במסגרת המחזור העשירי: קרב צמרת בין הרצליה לחולון, אשדוד תארח את הפועל תל אביב

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק עם מאיק צירבס. יוסי ציפקיס
ייצאו מהלחץ? גאודלוק/יוסי ציפקיס

לא פחות משני מחזורים ייפתחו מחר (שבת) בליגת העל כששני משחקים מהמחזור העשירי ייערכו, ובמקביל ייפתח המחזור ה-12, שייערך בסוף חודש דצמבר, אך משחק אחד ממנו הוקדם בשבועיים וחצי. במשחק שהוקדם תארח מכבי תל אביב, אחרי היכולת הרעה בהפסד הביתי לבאמברג, את עירוני נהריה המאכזבת. בקרב צמרת מעניין תארח הפתעת העונה - בני הרצליה של מיקי גורקה, את הפועל חולון שרוצה להמשיך במומנטום חיובי. מכבי אשדוד של מאיר טפירו, תרצה לעשות צעד מחוץ לתחתית, כשתארח את הפועל תל אביב הלא יציבה.

seperator

מכבי תל אביב - עירוני נהריה (18:30, ספורט 5)

עד לפני קצת יותר משבוע היה נראה כי מכבי תל אביב עלתה על דרך המלך תחת רמי הדר, אלא שבשלושת המשחקים האחרונים, שכללו שני הפסדים ביתיים ביורוליג לאפס אנדולו ובאמברג, וניצחון חוץ קשה בליגה נגד מכבי חיפה, הוכח שהבעיות של הקבוצה היקרה בליגה רחוקות מלהפתר. אחרי התבוסה לבאמברג ביום רביעי החלו מספר שחקנים בקבוצה לציין את הסיבה להפסד במשחק סוליסטי ולא קבוצתי, במה שגורם ללא מעט שאלות לגבי תפקודו של הצוות המקצועי לצוץ. לקבוצה מצפים השבוע שלושה משחקים - שני משחקי ליגה בבית, בשל הקדמת מחזור אמצע השבוע מסוף החודש, ומשחק חוץ לא פשוט בבלגרד במסגרת היורוליג. מאיק צירבס ויוגב אוחיון נותרו מחוץ לסגל, כשגם דווין סמית' כמובן בחוץ.

עם רצף של שני הפסדי ליגה, בעירוני נהריה היו שמחים למשחק אחר לגמרי מאשר משחק חוץ ביד אליהו כדי לנסות ולצאת מהתחתית. הקבוצה של אריק אלפסי כבר הייתה בדרך למעלה לפני כשבועיים, אבל שני הפסדים ביתיים, להפועל תל אביב ובני הרצליה, הורידו אותה למטה, וכעת במועדון יודעים שתיקון הנזקים שנוצרו עד כה יהיו כבר קשים בהרבה. באמצע השבוע הפסידה נהריה לבנביט החזקה בחוץ, למרות שהציגה לאורך שלבים רבים של המשחק כדורסל טוב וחיובי, ובצוות המקצועי מקווים לבנות על היכולת הזאת לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב.

מאמן הצהובים, רמי הדר, התייחס להפסד האחרון לבאמברג: "אנחנו ממשיכים הלאה. ביום ברביעי היתה רמת ביצוע לא טובה, חד משמעית. היו בעיות של חוסר תיאום ועלינו לטפל בהן ולהתקדם. היה לנו יום חופש וזה עשה טוב לכולם. האימון היום כלל הכנה לנהריה, אבל לא רק. יש דברים שאני חושב שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר בלי קשר ליריבה. אני מקווה שזה מה שנעשה מחר מול קבוצה טובה ואגרסיבית. שיחות עם השחקנים? בקבוצה יש תמיד אינטראקציה, אבל לא אחלוק אותה עם התקשורת".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן בני הרצליה כארם משעור. יוסי ציפקיס
רוצה להמשיך את המומנטום. כרם משעור/יוסי ציפקיס

בני הרצליה - הפועל חולון (19:15, משולב בספורט 5)

הפתעת העונה של ליגת העל המשיכה בשבוע שעבר את המומנטום הנהדר שלה עם ניצחון חוץ קשה בנהריה שהעלה אותה למקום השני. הרצליה, שמגיעה להתמודדות נגד חולון עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, הפגינה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה אופי מיוחד כשיצאה מפיגור ברבע האחרון בדרך לניצחון. בקבוצה רואים את המשחק נגד הפועל חולון כקריטי להמשך הדרך, שניצחון בו יראה שלא מדובר בעוד תופעה חולפת העונה, אלא בקבוצה שמתכוונת לשהות בצמרת הגבוהה כל העונה. באמצע השבוע תפתח הרצליה את משחקי שלב הבתים השני ביורופקאפ כשתתארח במינסק.

הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל חולון אחרי הניצחון על הפועל תל אביב. הקבוצה של דן שמיר הייתה בדרך להפסד שלישי ברציפות, שהיה משכיח במעט את פתיחת העונה הטובה שלה, אבל דקות אחרונות נהדרות של קאליף וויאט וג'יימס בל נתנו להם את הניצחון. בחולון מקבלים למשחק בהרצליה את פול דילייני ששב לפעילות אחרי למעלה מחודש של פציעה בכתף, כשהגארד טרה קלי, שהגיעה לזמן הפציעה שלו, שוחרר וחתם בטורקיה. "נחנו מוכנים לקרב גדול מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ומקווים להיות במיטבנו", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "לא שיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו בשבועות האחרונים ולמרות הניצחון הגדול בדרייב אין אנחנו יודעים שנצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי לנצח בהרצליה". הקבוצה השיקה אמש אתר אינטרנט חדש. שהוא כחלק ממהלך מיתוג מחדש אותו הוביל הבעלים שלמה אייזיק עם חזרתו למועדון, שכולל גם השקת ליין מרצ'נדייז והקמת חנות אינטרנטית.

שחקן הפועל תל אביב תמיר בלאט. אדריאן הרבשטיין
כמעט בצמרת הגבוהה. תמיר בלאט/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

שישה הפסדים בשבעת מחזורי הליגה האחרונים, זה המאזן הלא מחמיא של מכבי אשדוד אחרי פתיחת העונה הטובה שלהם, והקבוצה מעיר הנמל עונה על כל ההגדרות של קבוצות תחתית. דווקא במשחק החוץ האחרון באילת הפגינו השחקנים של מאיר טפירו אופי כשחזרו מפיגור גדול עד ל-3 נקודות הפרש בדקות הסיום, אך לא ידעו לבצע קאמבק ולנצח את המשחק. לקבוצה מחכים שני משחקים השבוע, משחק ביתי עם הפועל תל אביב מחר, וברביעי מפגש תחתית חשוב לקרית גת, כשבמועדון יודעים ששני הפסדים משמעותם מאבקי תחתית עד לסוף העונה. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר גארד זר שיחליף את הסנטר קליסטוס אזיוקו שיעזוב בתום המשחק.

8 דקות לסיום המשחק הביתי נגד הפועל חולון, ראו אנשי הפועל תל אביב איך הקבוצה שלהם ממשיכה את המומנטום שיצרה לאחרונה עם ניצחון שלישי ברציפות ומתבססת בצמרת הגבוהה. אלא שקריסה של האדומים, שכללה דקות התקפיות מפוזרות מאוד, כולל בהארכה, הפכו את הקערה על פיה וגרמו לתחושת אכזבה גדולה מאוד במועדון. בהפועל יודעים שניצחון באשדוד יקטין במעט את האכזבה, במיוחד לקראת שני המשחקים נגד הפועל ירושלים שצפויים לאדומים - הראשון בגביע בדרייב אין, ולאחר מכן משחק שינעל את הסיבוב הראשון בבירה. רביב לימונד, שחש כאבים במהלך המשחק נגד חולון ולא שב לפרקט, עבר השבוע בדיקות, ואמור להיות כשיר להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully