וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין דאנדוק לדונלד דאק: ערב שהמחיש את כל ההבדל בין מכבי ת"א לבאר שבע

בזמן שמכבי תל אביב לא הרשימה מול חשמלאי ומאמן כדורסל, הפועל באר שבע הראתה לסאות'המפטון העשירה מה זה סאות' אמיתי. אורן יוסיפוביץ על מחזור שהמחיש עד כמה הפער בין אלופת ישראל לסגניתה עצום - בכל עמדה ועמדה, ובעיקר על הקווים

ברני ארדוב

בווידאו: ארבלדזה אחרי ההדחה של מכבי תל אביב מהליגה האירופית

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דיין מאסי הוא חשמלאי. בעתות פגרה, כמו בימים אלו באירלנד, הוא מגביר את העיסוק בעבודה הצדדית.

דייויד מקמילן, כמו ג'ורג' קוסטנזה, מספר שהוא ארכיטקט. לעומת החבר של סיינפלד, דייויד באמת ארכיטקט - ומגיע למשרד שלוש פעמים בשבוע.

בריאן גארטלנד מאמן ילדים. בכדורסל. ברצינות.

אלה רק שלושה שחקנים ששיחקו כדורגל אמש, בנתניה, במחזור המכריע של שלב הבתים בליגה האירופית. בסגל הקבוצה שלהם, דאנדוק, יש כעשרה כאלו - "לא 100% מקצוענים", לדברי העיתונאים האירים שהגיעו לישראל.

תקציב המועדון הוא מיליון יורו.

עוד בנושא:

כל העולם כולו הפועל באר שבע: אלבום עם התמונות מהערב המרגש
ברק בכר: "זה הישג מדהים". מאור בוזגלו: "אלוהים היה איתנו"
לוכדי חלומות: הפועל באר שבע מגשימה פנטזיות נגד כל הסיכויים
אנגלידיס שוחח עם שוטה ארבלדזה. קיארטנסון: "האשמה על כולם"
הפועל באר שבע: ברקת לא צפויה להסכים לשחרורים, אינטר בירכה
חמד שומר עיתונים, יהודה גליק מתמוגג: ברשת חוגגים עם הפועל באר שבע

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא תלוי בעצמו. ארבלדזה/ברני ארדוב

שחקני דאנדוק סיימו את המשחק מול מכבי תל אביב כשהם מחויכים. הם ידעו שהגיעו למסיבה אליה לא באמת הוזמנו, ועשו מה שאפשר. מכבי תל אביב ניצחה בגלל טעויות של בלם ושוער, אבל היתה רעה מאוד. היא ניצחה, אבל תודות לתוצאות רעות היתה תלויה בחסדיה של זניט. אלקמאר עשתה את העבודה, ולמעט דקה בה שוטה ארבלדזה והקהל בנתניה חשבו ש-2:2 בהולנד, הצהובים לא באמת נגעו בשלב הבא. גם אם היו עולים, זו היתה העפלה שקרית.

מאז ה-0:5 בדרבי, מכבי תל אביב ערכה 12 משחקים. להוציא את הניצחון באלקמאר, בכולם שיחקה רע. כבר כתבנו שהאשמה היא לא רק של ארבלדזה, אבל אין שום הצדקה לתוצאות כאלו - בטח ברצף משחקים נוח כל כך: בני יהודה, קרית שמונה בגביע הטוטו, הפועל אשקלון בבית והפועל אשקלון האירית בבית. ארבלדזה טען אמש שהוא עדיין מחפש את האיזון בין הגנה להתקפה, אבל אעיד לטובתו ואומר ששתי החוליות רעות באותה המידה.

"האם תאמן את הקבוצה גם ביום ראשון?", נשאל על ידי אחד העיתונאים, והראה מבט כעוס ונפגע. אחרי כמה שניות של מחשבה, כמה שניות של אי נוחות, שחרר: "לא אני זה שמחליט".

כמו הקבוצה שלו, כך הוא: לא תלוי בעצמו. וכך זה גם נראה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) עם מאור בוזגלו. רויטרס
הראו לסאות'המפטון מה זה סאות' אמיתי. בכר ובוזגלו/רויטרס

לפי אתר transfermarkt, דושאן טאדיץ' שווה 17 מיליון יורו.

וירג'יל ואן דייק שווה 16. פרייזר פורסטר 15. שווי השוק של סאות'המפטון, לפי אותו אתר, עומד על 205 מיליון יורו. פי 205 מדאנדוק. פי 15 מבאר שבע. פי 8 ממכבי. נכון, לא מדובר במדע מדויק - לפי אותו אתר עדן בן בסט שווה 1.5 מיליון יורו - אבל קנה המידה מספר את הסיפור.

סאות'המפטון היתה חייבת את המשחק הזה. באר שבע היתה חייבת לכבוש. רק שלוש קבוצות פרמיירליג ספגו העונה פחות שערים מהקדושים - טוטנהאם, צ'לסי וארסנל. אבל ברק בכר, שמתחיל להיראות כקדוש בעצמו, לא אחד שמוותר. בניגוד לארבלדזה, שלוקח סגל שנוי במחלוקת ועושה אותו רע יותר, ברק בכר לוקח סגל נהדר ועושה אותו טוב יותר. ארבלדזה עורך חילוף ראשון מול נמושה אירופית בדקה ה-82; ברק בכר, באנגליה, זורק את מוחמד גאדיר במקום אובידיו הובאן בדקה ה-56, את לוסיו במקום בן שהר בדקה ה-67, ואז, בדקה ה-77, הוא מוציא את המגן השמאלי מיהאי קורהוט ומכניס את המבשל יובל שבתאי. איזה כוכב.

שבתאי, לפי אותו אתר, שווה 250 אלף יורו. נכון לעכשיו, הוא שווה לבאר שבע הרבה יותר ממה שאיש ה-3.5 מיליון יורו, וידאר קיארטנסון, שווה למכבי. וזה כל הסיפור.

וזה כל הסיפור של המחזור השישי של הליגה האירופית. מעבר לכך שהיווה פרסומת ל"מה שמגיע, מגיע", הערב הזה - בעיקר בהשלכותיו - היווה גם תצוגת תכלית לפער העצום בין אלופת ישראל לסגניתה. מכבי אכזבה כרגיל, האדומים כבשו עוד עיר. הצהובים לא התעלו גם מול חשמלאי ומאמן כדורסל, הפועל באר שבע הראתה לסאות'המפטון מה זה סאות' אמיתי. עד כדי כך עצום הפער - בכל עמדה ועמדה, בהישגי הליגה האירופית וב-10 נקודות בטבלה - שנראה שאתמול חווינו את הפעם האחרונה העונה בה אוהדי מכבי תל אביב האזינו במתח לתוצאה במגרש מקביל.

בשורה התחתונה: הפועל באר שבע טובה כמו שמכבי תל אביב לא.

ולמי ששאל למה דונלד דאק בכותרת:

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully