וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו פרסם הצהרות מס מ-2015: "אני נראה לכם מודאג?"

על רקע ההאשמות שהעלים מאות מיליוני יורו בחשבונות קש, הפורטוגלי חשף מיוזמתו מסמכים שמוכיחים, כביכול, את צדקתו: "אין לי סיבה לחשוש". התביעה תדרוש עונש מאסר בפועל. ביתו של וראן נפרץ במהלך המפגש מול דורטמונד

one

נמשכת חקירת רשות המיסים בספרד בעקבות הדיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו הסתיר למעלה מ-150 מיליון יורו בחשבות קש בשוויץ ואיי הבתולה. החוק בספרד קובע כי עבירות מהסוג ובהיקף הזה עלולות לגרור עונש מאסר של בין שישה לתשעה חודשים, וב'אל מונדו' הקטאלוני טוענים כי החקירה "מצויה בשלבים מתקדמים" ו"נאספו מספיק חומרים מרשיעים", אבל כוכב ריאל מדריד רחוק מלהיות מודאג, או לפחות זה מה שהוא מנסה לשדר.

רונאלדו פרסם מיוזמתו אמש (חמישי) את הצהרות המס שלו לשנת 2015, בו מצוין כי במהלך השנה הוא הפקיד למעלה מ-203 מיליון יורו לחשבונות זרים מחוץ לספרד. המסמך מוכיח, כביכול, שהכסף הרב שגרף רונאלדו מחוזי פרסום הוצהר כחוק והיה ידוע לכל. בין היתר, נכתב במסמך כי רונאלדו התייצב בפני רשויות המס ב-30 במרץ בשנה שעברה והצהיר על כל הסכום שכעת הוא נחשד שהעלים, או העביר דיווח כוזב.

הפורטוגלי התייחס אמש לראשונה להאשמות נגדו ואמר לכלי תקשורת במדריד: "אני נראה לכם מודאג? אין סיבה לחשוש, הכל בסדר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסמך של רונאלדו: זה מה שיוציא אותו מהתסבוכת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר, ביתו של רפאל וראן נשדד במהלך המפגש מול בורוסיה דורטמונד, כך מדווחים בתקשורת הספרדית. השודדים גנבו מביתו של בלם ריאל חפצים המוערכים ב-70 אלף יורו. וראן הגיע לביתו אחרי המשחק בסנטיאגו ברנבאו והבחין כי הבית מבולגן, לשוטרים סיפר כי הוא שכח להדליק את האזעקה כשיצא לכיוון האצטדיון. בין החפצים שנגנבו היו תכשיטים, חפצי מתכת, שעונים וכסף מזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully