וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלידיס שוחח עם שוטה ארבלדזה. קיארטנסון: "האשמה על כולם"

9.12.2016 / 9:05

אחרי ההדחה מאירופה, שחקני מכבי תל אביב מגוננים על המאמן ובמועדון מעריכים בזהירות: הוא לא יפוטר לפני הפועל חיפה. האיסלנדי מתגונן. נקודת האור: החזרה של בן חיים. ז'ורדן פושה הוצע

ברני ארדוב

בצל הדיבורים סביב עתידו של שוטה ארבלדזה, במכבי תל אביב עוד האמינו אתמול (חמישי) שעלייה לשלב הבא של הליגה האירופית תכניס קצת שקט למועדון. אבל אז הגיע הניצחון 1:2 וההדחה, לאחריהם קיבל המאמן גב מהשחקנים שלו למרות שעד כה הוא לא ממש מצליח במכבי תל אביב. לפני המשחק אתמול שוחחו ביניהם השחקנים על אפשרות שיעזוב. "חוסר ודאות זה דבר שלא טוב לאף מועדון, אנחנו באמת רוצים שיישאר ולכן בחרנו להבהיר את זה בתקשורת", אמר אחד השחקנים.

מיד אחרי המשחק, דור מיכה היה נציג השחקנים שהגיע כדי לדבר על המאמן. "היחסים עם המאמן נשארו טובים. קורה שלא הולך, אבל האחריות היא לא רק שלו. היא גם שלו, אבל בעיקר של השחקנים", הסביר מיכה. "שוטה מנסה לעשות את המקסימום, וקורה שפחות הולך. אני מקווה מאוד שיצאנו לדרך חדשה, כולנו יחד. זה לא סוד שהקבוצה הייתה בנויה על ערן זהבי בשלוש השנים האחרונות, והעזיבה שלו כן פגעה בקבוצה. אולי ייקח זמן עד שנבנה את עצמנו מחדש. יש פה סגל מוכשר ואנחנו יכולים להוציא מעצמנו הרבה יותר".

ג'ק אנגלידיס שוחח עם ארבלדזה ונראה כי הניצחון אתמול שחרר מעט לחץ אצל המאמן. במכבי תל אביב מעריכים שהמאמן לא יפוטר בשלב זה וההגעה של נציג הבעלים לארץ הגיעה כדי "לעשות קצת סדר אחרי תקופה לא פשוטה". במועדון ציינו כי אנגלידיס נחת בישראל גם בחודש יולי, אז הגיע למשרדי הקבוצה וערך שיחות עם אנשי המנהלה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את דאנדוק, אבל לא עלתה לשלב הבא באירופה
שוטה ארבלדזה: "חבל שלא עלינו, אך אני שמח שייצגנו את ישראל בכבוד"

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו השחקנים מגוננים עליו. ארבלדזה/ברני ארדוב

במועדון עדיין מחכים שוידאר קיארטנסון יפיק מעצמו את היכולת שהציג לפני שהגיע למכבי תל אביב. "ההתאקלמות שלו לא מהירה. רואים שקשה לו", ניתח אחד השחקנים. "יכול להיות שהוא שחקן טוב מאוד, אבל גם יכול להיות שזה פשוט לא מתחבר". אחת מנקודות האור במשחק אתמול הייתה טל בן חיים. במועדון משוכנעים שאחרי תקופה לא טובה השחקן מתחיל לחזור ליכולת שהחלה לדעוך בהדרגה מאז שהקבוצה חזרה מפגרת הנבחרות בסוף אוקטובר. "טל היה טוב אתמול, עשה פעולות אישיות וחזר לו הביטחון. כולם יודעים שהוא השחקן הכי חשוב בקבוצה. חשוב שהוא ימשיך ביכולת הזאת", אמרו.

קיארטנסון אמר אתמול: "האשמה היא על כל הקבוצה, לא רק עליי. זה קורה לכל מועדון, אף על פי שלנו זה קרה לתקופה ממושכת יותר. פשוט נצטרך להמשיך הלאה ולהרים את הראש. אני מרגיש מחובר לקבוצה, בכל אספקט. שוטה עושה עבודה מצוינת, אנחנו מסתדרים נהדר. השחקנים צריכים לשחק טוב יותר, זו המציאות. המאמן לא נמצא על המגרש, אנחנו נמצאים על כר הדשא ועלינו לשחק טוב יותר".

עוד הוסיף החלוץ: "כמובן שאנחנו מאוכזבים, היו משחקים שהיינו יכולים לאסוף בהם יותר נקודות. אם היינו מנצחים עוד משחק אחד, היינו עולים, אבל זו אשמתנו בלבד. הפעם שיחקנו טוב מול קבוצה קשוחה. אנחנו צריכים לשחק כך יותר. היו לנו כמה שבועות קשים, אז אני שמח שניצחנו וכבשנו".

מיכה סיכם: "אני לא יודע אם הניצחון עצוב, כי תמיד טוב לנצח. אני בטוח שהניצחון ייתן לנו ביטחון להמשך, גם אם לא הצלחנו להעפיל. עשינו הכול וזה פשוט לא הספיק. אני חושב שכל ההבדל מהמשחקים האחרונים בליגה היה האנרגיות שהצגנו. אם היינו מגיעים עם גישה כזו למשחקים ההם, המצב היה טוב בהרבה. אני חושב שהניצחון הזה יכול לשמש לנו כמקפצה לליגה. היו משחקים שניסינו, אבל לא הלך לנו, אבל אני מקווה שהשערים האלו יתנו לנו ביטחון ונמשיך קדימה. שום דבר לא השתנה מתחילת העונה". החלוץ ז'ורדן פושה הוצע למועדון. שיחה בעניין נערכה בימים האחרונים בין נציג המועדון לאריאל שיימן, אך לא ברור האם ישנה כוונה לצרף אותו בינואר. גם מכבי חיפה הגיעה לאחרונה לעקוב אחריו.

על פי ההערכות, קרויף ינסה לצרף שלושה שחקנים בינואר על מנת לשנות את המצב הקיים. במועדון מחפשים מגן שמאלי, בלם וייתכן שגם שחקן נוסף יצטרף בחלק הקדמי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, איתן טיבי, טל בן חיים. ברני ארדוב
עדיין מחכים לתפוקה. קיארטנסון אמש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully