וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "חבל שלא עלינו, אך אני שמח שייצגנו את ישראל בכבוד"

8.12.2016 / 21:57

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הקמפיין האירופי: "יכול להיות שנקודה נוספת הייתה עוזרת לנו, אבל זה לא רלוונטי עכשיו. שמחתי מאוד כשחשבתי שזניט השוותה, אך חזרתי למציאות מהר מאוד"

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון שכולו הפסד. ארבלדזה/ברני ארדוב

העונה האירופית של מכבי תל אביב הסיימה הערב (חמישי) על אף הניצחון 1:2 על דאנדוק במחזור הנעילה של שלב הבתים של המפעל. הצהובים היו זקוקים לניצחון יחד עם איבוד נקודות של אלקמאר מול זניט סנט פטרסבורג, אך ההולנדים ניצחו בביתם והמשיכו ביחד עם הרוסים לשלב 32 האחרונות. כעת, יצטרכו הצהובים להתרכז במאבקים הלא פשוטים שמחכים להם בליגת העל.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את דאנדוק אך לא עלתה לשלב הבא

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, טל בן חיים. ברני ארדוב
היו קרובים. בן חיים חוגג עם מיכה/ברני ארדוב

"ייצגנו את המדינה בכבוד", אמר ארבלדזה. "שיחקנו כל משחק בצורה שונה, לפי כל יריבה. היו לנו הזדמנויות לאורך הדרך, זה נכון. בכל מקרה, אני מודה לאוהדים שהגיעו לתמוך בנו. הם אוהבים אותנו ומגיעים לכל מקום כדי לעודד אותנו. מגיעות מילים טובות גם לשחקנים. שיחקנו מול קבוצה שקשה מאוד לנצח. סיימנו עם שבע נקודות בסך הכול, וחבל שלא עלינו".

ארבלדזה הוסיף: "יכול להיות שנקודה נוספת הייתה עוזרת לנו להעפיל, אבל זה לא רלוונטי עכשיו. לשנייה חשבתי שזניט השוותה ל-2:2, שמחתי מאוד, אבל חזרתי למציאות מהר מאוד. אם יש משחק שבו איבדנו את העלייה זה המשחק מול זניט. אפשר להפסיד 1:0 וגם 5:0, אבל המשחק הזה היה בידיים שלנו, שבע דקות לסיום נגד המדורגת ראשונה ואפילו לא סיימנו בתיקו. האם אהיה על הקווים מול הפועל חיפה בראשון? זו שאלה שלא צריך להפנות אליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully