וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": לריאל מדריד זכות ראשונים לרכוש את וייגל, אובמיאנג ודמבלה

על פי העיתון הספרדי, נשיאי המועדונים סיכמו שהבלאנקוס יוכלו להשוות כל הצעה על אחד מהשלושה. רונאלדו נשאל על פרשת "פוטבול ליקס": "אני נראה לכם מודאג? אני לא חושש"

יוליאן וייגל בורוסיה דורטמונד. GettyImages
פורח. וייגל/GettyImages

ב"מארקה" מדווחים היום שלריאל מדריד תהיה אופצייה ראשונה לרכוש את שחקני בורוסיה דורטמונד, עוסמאן דמלבה, יוליאן וייגל ופייר אמריק אובמיאנג. על פי אתר האינטרנט הספרדי, קיים הסכם בין נשיאי המועדונים, פלורנטינו פרס (ריאל מדריד) וריינהארד ראובל (דורטמונד) שנמצאים ביחסים חמים.

על פי ההסכם בין פרס וראובל, דורטמונד תיידע את ריאל מדריד על כל הצעה שהיא תקבל עבור אחד מהשלושה, ולבלאנקוס תהיה זכות להשוות את ההצעה ולרכוש אותם. השניים גם סיכמו שהקבוצות לא ינהלו מלחמות על שחקנים ששתיהן רוצות.

לקראת סיום העונה שעברה ראשי דורטמונד הודיעו לראשי ריאל מדריד שמנצ'סטר סיטי הגישה הצעה על אילקאי גונדואן, אבל הספרדים החליטו לא להגיש הצעה משלהם.

seperator

בינתיים בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו סיפק אחר הצהריים "התייחסות" ראשונה לדיווחים על מסמכים שמוכיחים שהוא מחזיק 150 מיליון יורו בחשבונות בנק במקלטי מס ובעצם מעלים מיסים מזה שנים. הפורטוגלי נשאל בנוגע לכך על ידי עיתונאי ספרדי והשיב בחיוך: "אני נראה לך מודאג? אז לא, אני לא מפחד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
לא מתרגש. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully