וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הפועל תל אביב מתנגדים למינוי הנאמן שביקש אמיר כבירי

עורכי הדין שמייצגים חלק גדול משחקני ועובדי המועדון, העבירו את ההתנגדות לבית המשפט. מס הכנסה: "הסיכויים להבראת הפועל תל אביב מוטלים בספק. החברה חדלת פירעון באופן מהותי"

יוסי ציפקיס

עו"ד רועי רוזן ועו"ד נדב לב, המייצגים את חלק משחקני ועובדי מועדון הפועל תל אביב, הגישו היום בקשה לבית המשפט לפסול את עו"ד רוני בר ניר כנאמן המועדון. בבקשתם לבית המשפט מפרט ים לב ורוזן כי לקוחותיהם מסכימים לצו ההקפאה של 30 ימים בשלב זה. כך נכתב: "לב ליבו הפועם של המועדון הוא שחקניו ועובדיו השונים אשר כישורם האישי יכולותיהם מרצם ונכונותם לשרת את המועדון ואת ערכיו, הם אלה שהביאו את המועדון לגדולתו, והם אלה אשר יסייעו לבנות ולשקמו מחדש".

רוזן ולב הוסיפו: "מועסקי המועדון סבורים כי יש למנות בעל תפקיד המחזיק בניסיון מוכח בתחום של הפעלה והבראה של חברות וקבוצות כדורגל בפרט, בין היתר, מן הטעם כי ניהול קבוצת כדורגל מקצוענית בסדר גודל שכזה, בוודאי תחת הליכי חדלות הפירעון, מעורר סוגיות מורכבות וייחודיות ביותר. מועסקי המועדון מבקשים, אם כן, כי בית המשפט הנכבד ימנה בעל תפקיד מטעמו, העונה לקריטריונים אלה".

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. אבי כהן
הצרות נמשכות. אמיר כבירי/אבי כהן

גם במס הכנסה הגיבו על הבקשה של הפועל תל אביב להקפאת הליכים ולפי תגובתם עולים ממצאים מדאיגים שמעמידים בספק את ההליך כולו ואת היכולת של המועדון להשתקם.

במס הכנסה הגיבו לבקשת המועדון לפתוח בהקפאת הליכים והסבירו כי "בשל האינטרס הציבורי, מס הכנסה יסכים להמשך הקפאת הליכים ל-30 יום". "החובות למס הכנסה עומדים על 24 מיליון ש"ח". "קיים פער בין דיווחי החברה ובין גובה החוב החודשי".

עוד נכתב כי "בשל האינטרס הציבורי הגלום בהמשך חייה של החברה, אגף מס הכנסה יסכים להמשך הקפאת הליכים לתקופה קצרה של 30 יום, ויבקש מבית המשפט הנכבד לקבוע כי על הנאמן שימונה מטעם בית המשפט הנכבד יהיה להציג בתוך 7 ימים תוכנית הפעלה מתוקנת ולא גירעונית לתקופת ההקפאה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

במס הכנסה ציינו כי "חובות החברה לאגף מס הכנסה בתיק הניכויים עומדים על סך של כ-24 מיליון ש"ח. מתוך חובות אלה, כ-2.3 מיליון ש"ח הם חובות שיצרה החברה החל מחודש מאי 2016. כמו כן קיים פער בין דיווחי החברה בחודשים האחרונים ובין גובה החוב החודשי שעליו התבססו הסדרי התשלומים עם החברה. לאור קשייה של החברה לעמוד בתשלומים למס הכנסה, נחתמו עם החברה מספר הסדרים לתשלום חובותיה, במסגרת העבירה החברה צ'קים לאגף מס הכנסה. לחלק קטן מהסכומים שבהסדר ערב אישית בעל השליטה בחברה מר אמיר כבירי".

"להשקפתו של מס הכנסה מדובר בחברה שהיא חדלת פירעון באופן מהותי ועמוק ולטעמו הסיכויים להבראת החברה ולכל הפחות במסגרת תוכנית ההפעלה המוצעת, מוטלים בספק. לטעמו של מס הכנסה, "תוכנית ההפעלה" שהוצגה על ידי החברה במסגרת הבקשה, אין בה כדי לאפשר את המשך הקפאת ההליכים, ואפילו לא לתקופה קצרה של 30 יום כפי שמבקשת החברה".

"העובדה שכבר הושקעו כספים רבים בחברה על ידי בעל השליטה, אינה פותרת אותו מחובה להכניס את היד לכיס פעם נוספת שעה שהחברה בבעלותו מבקשת את הגנת בית המשפט מנושיו לתקופה שעשויה להיות ארוכה. על אף שכבירי הוא בעל השליטה בחברה ומחזיק במלוא זכויות הניהול, הרי שלחברה בעלי מניות נוספים, שככל שהם מעוניינים בהקפאת ההליכים המבוקשת במסגרת בקשה זאת, מצופה גם מהם לתרום למהלך זה כספים. אם בעלי המניות בחברה לא מוכנים לשים כספם על קרן צבי הקפאת ההליכים, מדוע מצופה מנושי החברה לאפשר את הקפאת ההליכים וגרוע מכך - לממן אותה בעצמם?".

"אגף מס הכנסה סבור כי יש להורות על הזרמה של כמיליון ש"ח (לפחות) מטעמו של בעל השליטה (כבירי) לכל חודש לתקופת ההקפאה, ובפרט על רקע אחריותו לטובת הקבוצה ואחריותו כלפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully