וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון והחבר'ה עושים שכונה על הספסל, הווריירס בלילה לא שגרתי

שחקני הקאבס התפנו בגארבג' טיים מול הניקס ל"אתגר בקבוק המים" (קיירי: "אם הצלחת, אתה אגדה"). לברון לא התייחס לפיל ג'קסון. גולדן סטייט נעזרה בהגנה לשם שינוי כדי להביס את הקליפרס

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס מול אוסטין ריברס לוס אנג'לס קליפרס. AP
רק 16 נקודות לדוראנט, אבל ההגנה עשתה את העבודה/AP

עוד לילה גדוש ומרתק עבר על ה-NBA בין רביעי לחמישי, כאשר עיקר העיניים הופנו לסטייפלס סנטר, שם אמור היה להיערך קרב גדול בצמרת המערב בין לוס אנג'לס קליפרס לגולדן סטייט. אלא שסגנית האלופה הפכה את המשחק הזה לחד צדדי מהר מאוד וטסה ל-19:37 כבר ברבע הראשון, מה שגרם ל-LA לרדוף ללא הצלחה בהמשך המשחק כולו, בדרך ל-98:115 מוחץ בסיום.

זה היה המפגש ה-207 בין הקבוצות ופער 18 הנקודות בסיום הרבע הראשון שווה לגדול ביותר של הווריירס על הקליפרס במצב כזה אי פעם. המארחים לא הסתדרו עם ההתקפה השוטפת של הקבוצה מאוקלנד, שהציגה כמה מהלכים נפלאים של הנעת כדור וסיימה עוד משחק עם למעלה מ-30 אסיסטים (33). לגולדן סטייט יש 16 משחקים כאלה העונה, לשאר הליגה ביחד עוד שבעה (ארבעה מהם של קליבלנד).

הווריירס עשו את העבודה דווקא בערב שקט של קווין דוראנט, שסיים עם 16 נקודות בלבד ושל סטפן קרי, שקלע 19, כולל 0 מ-8 לשלוש. אגב, רצף המשחקים ההיסטורי עם שלשה של קרי נקטע העונה בסטייפלס סנטר (בהפסד ללייקרס) וכעת, הרצף של ג'יי ג'יי רדיק מהקליפרס, שהיה הארוך בליגה והשישי הכי ארוך אי פעם, 77 משחקים, נקטע גם הוא לאחר שרדיק סיים עם 0 מ-2 מחוץ לקשת.

עוד בנושא:

הווריירס הביסו את הקליפרס, הקאבס את הניקס, הרוקטס את הלייקרס
עומרי כספי: "חזרתי לרוטציה, צובר ביטחון"

כריס רוק במשחק בין לוס אנג'לס קליפרס גולדן סטייט ווריירס. AP
גם כריס רוק היה הלילה בסטייפלס סנטר וראה משחק חד צדדי/AP

"כשאתה לא מצליח לקלוע כמו שצריך, אתה מנסה להשפיע על המשחק בדרכים אחרות", אמר קרי, שהתייחס גם ל-7 מ-30 של הווריירס משלוש במשחק כולו וראה את חברו קליי תומפסון מספק 24 נקודות, אחרי ה-60 שלו מול אינדיאנה, "זה המבחן הגדול שלך. להישאר מרוכז ולא להיכנס לתסכול. אני יודע שזה לא יקרה לי יותר מדי פעמים. הייתי רוצה שנקלע כל זריקה בכל משחק ושהכול יזרום, אבל אם אנחנו יכולים לעשות הגנה ולא לאבד כדורים, נראה טוב ברוב המשחקים. הניצחון הזה הוא ההוכחה לכך".

בלוס אנג'לס היו מאוכזבים: "הרוח שלנו לא הייתה נכונה הלילה", אמר כריס פול, "נתנו להם המון סלים קלים ומול קבוצה שקולעת כל כך טוב כמו הווריירס, אסור לאפשר נקודות ככה". בלייק גריפין הוסיף: "איבדתי כדורים, החטאתי זריקות קלות, כפיתי זריקות קשות. יש לנו עבודה לעשות, מן הסתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס מול אלן אנדרסון לוס אנג'לס קליפרס. AP
קליי לא הגיע ל-60, אבל הווריירס סיפקו הצהרה מול אלן אנדרסון והיריבה מצמרת המערב/AP

קליבלנד הגיעה למדיסון סקוור גארדן ולברון ג'יימס, שלא שכח את הערת ה-Posse של נשיא הניקס, פיל ג'קסון, בא מפוקס. כוכב האלופה סיים עם 25 נקודות בדרך ל-94:126 קליל וגם הספיק למצוא זמן להשתתף ב"אתגר בקבוק המים" על הספסל במהלך המשחק ואפילו להעיף את הבקבוק שלו לפרקט. "אם אתה מצליח להשאיר את הבקבוק יציב, אתה הופך לאגדה", הסביר קיירי אירווינג, "רציתי להותיר חותם על אתגר בקבוק המים".

הקאבס נהנו בעיקר מכך שעצרו את כרמלו אנתוני על שמונה נקודות, הנתון הנמוך ביותר שלו ב-33 המפגשים עד היום מול לברון. מנגד, קינג ג'יימס סיים את המחצית הראשונה עם 19 נקודות, הכי הרבה שלו העונה לפני ההפסקה. 10 מאותן נקודות הגיעו במתפרצות, כולל דאנק עוצמתי במיוחד.

"המוטיבציה שלי מגיעה מהאהבה למשחק", הדגיש לברון, שנשאל האם הוא שלח מסר לג'קסון, שישב לצד המגרש, "אני מקבל מוטיבציה מהתהליך ומהידיעה שהילדים שלי רואים אותי משחק כדורסל בטלוויזיה. אני לא צריך יותר מזה". קריסטאפס פורזינגיס, שבעצמו נעצר על 12 נקודות בלבד, הודה: "הם שיחקו מדהים וקלעו כל דבר. קשה לעצור אותם כשהם משחקים ככה".

לברון ג'יימס ריצ'רד ג'פרסון קליבלנד קאבלירס. AP
כיף חיים על הספסל. לברון, ריצ'רד ג'פרסון והבקבוק/AP

חגיגה התקפית הייתה גם ביוסטון, שם הרוקטס נקמו בלייקרס על ההפסד ממשחק הפתיחה של העונה עם 95:134, שהגיע לא מעט הודות לערב גדול של אריק גורדון, שעלה מהספסל וקלע 8 מ-12 לשלוש, שיא שלשות עבור שחקן ספסל של יוסטון. הניצחון הזה, ב-39 הפרש, היה הגדול ביותר של הרוקטס על הלייקרס ב-211 מפגשים בין הקבוצות עד היום.

"רצינו להחזיר להם על ההפסד מתחילת העונה", הודה ג'יימס הארדן, שסיים עם 25 נקודות ונח כל הרבע האחרון, "היו ללייקרס כמה ניצחונות חוץ יפים ולא נתנו להם לעשות את זה הפעם". גורדון הוסיף: "אני מתרגל לתפקיד שלי בקבוצה וברור לי שהוא כולל הבאת אנרגיות ונקודות מהספסל ולהוביל את החמישייה השנייה. זה נראה יותר ויותר טוב והחברים מחפשים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully