וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון: "ביקרו אותי כי אני ג'ואי בארטון, ציפו ממני לשחק כמו מסי וניימאר"

הקשר, ששוחרר מריינג'רס, סיפק תובנות לגבי התקופה שלו בסקוטלנד: "האוהדים והתקשורת פגעו בסיכויי ההצלחה שלי בגלל השם שלי, לא אוהב את הפוקוס. לא נדבקתי בחולשה של הכדורגל הסקוטי"

AP

במאי האחרון היה נדמה כי הקריירה של ג'ואי בארטון זוכה לתפנית חיובית. הקשר האנגלי הסורר חתם לשנתיים בריינג'רס עם שאיפות גדולות להחזיר את הענקית הסקוטית למאבק ישיר עם סלטיק. הקשר שהספיק במהלך הקריירה להסתבך גם עם יוסי בניון, שוחרר בנובמבר האחרון בשל עימות עם המאמן אחרי שמונה הופעות בודדות והותיר אחריו האשמות קשות מצד אנשי ריינג'רס.

עוד בנושא:

משבר ביחסים? כריסטיאנו רונאלדו מחה נגד אוהדי ריאל מדריד
מוריניו על כר הדשא: "אם זה מדאיג את אופ"א, שתשנה את הלו"ז"
לחשוב מחוץ למסגרת: את חוסר התחרותיות בשלב הבתים לא יפתרו בתוך ליגת האלופות

שחקן ריינג'רס ג'ואי בארטון. GettyImages
הכול חוץ ממסי וניימאר. בארטון/GettyImages

היום (חמישי) העניק בארטון ראיון וסיפק תובנות מפתיעות לגבי התקופה הקצרה בסקוטלנד: "ההזדמנות לשחק במועדון כמו ריינג'רס הייתה משהו שהיה אסור לי לפספס. מדובר במועדון גדול, והרגשתי נהדר להיות חלק ממנו. לצערי, התקשורת והאוהדים היו אלה שפגעו בהצלחה שלי שם. הציפיות ממני היו כאילו אני ליאונל מסי וניימאר, רק בגלל שקוראים לי ג'ואי בארטון".

האנגלי בן ה-31 הסביר: "הביקורת עליי הייתה בעיקר כי אני ג'ואי בארטון, ציפו ממני לעשות דברים שאני לא יודע לעשות. אני לא מסי או ניימאר ולכן אין סיבה לבקר אותי על זה שלא שיחקתי כמוהם. בתור שחקן בורכתי באיכויות רבות, אני לא דומה לשחקנים מהסוג של מסי. אף פעם לא הצלחתי להיות טוב כאשר כל הפוקוס היה עליי, אני מעדיף לעשות דברים בצורה שקטה יותר".

בארטון סיכם: "כולם היו בטוחים שנדבקתי בחולשה של הכדורגל הסקוטי, אבל ידעתי לאן אני מגיע וזה לא נכון. שיחקתי רק שמונה משחקים, אבל לדעתי הצלחתי להטביע חותם חיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
רואים את הדימיון? ניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully