וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני שוב ברוטציה וצובר את הביטחון שלי מחדש"

הפורוורד של סקרמנטו היה טוב מול דאלאס, עם 10 נקודות ב-18 דקות. הקינגס ניצחו ב-31 הפרש: "כשאנחנו משחקים ככה, קשה לנצח אותנו. המאמן מתחיל להכיר אותנו ואנחנו אותו"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם שופט ה-NBA דן קרופורד. AP
כספי נהנה בדאלאס. עכשיו חוזרים הביתה/AP

מסע משחקי החוץ אליו יצאה סקרמנטו בשבועיים האחרונים לא ממש האיר לה פנים. הקינגס אומנם פתחו עם ניצחון בברוקלין ב-27 בנובמבר, אולם לאחר מכן הפסידו בהארכה בוושינגטון, סבלו ממשחק שבוטל בגלל משטח חלקלק בפילדלפיה והפסידו משחקים צמודים גם בבוסטון ובניו יורק, מה שדרדר אותם למאזן 13:7 מאכזב.

הלילה (בין רביעי לחמישי), הקבוצה מבירת קליפורניה סופסוף התאוששה ונעלה את המסע בדרכים עם 89:120 מרשים בדאלאס, מול הקבוצה החלשה ב-NBA העונה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הקינגס טסו ל-4:22 בפתיחת הרבע השלישי ולא הביטו לאחור, כשהם מקבלים משחק מצוין מדמרכוס קאזינס (24 נקודות, 14 ריבאונדים, 7 אסיסטים) וגם עומרי כספי תורם את חלקו בצורה לא רעה.

עוד בנושא:

סקרמנטו קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 89:120 על דאלאס

דייב ייגר מאמן סקרמנטו קינגס עם שופט ה-NBA דן קרופורד. AP
מתחילים להתחבר עם ייגר?/AP

הפורוורד הישראלי, שהיה מחוץ לרוטציה עד לא מזמן, סיפק 10 נקודות ב-5 מ-7 מהשדה, לצד חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים, ב-18 דקות על הפרקט. הוא נכנס כבר במהלך הרבע הראשון ולקראת ההפסקה, החל את הבריחה של הקינגס עם שני סלים מהירים מצמד אסיסטים של "בוגי" ועוד אסיסט משלו, לשלשה של גארט טמפל.

לאחר המשחק אמר כספי: "הרגשתי שהיינו טובים בהתקפה ובהגנה. עשינו את העבודה בהגנה, הנענו כדור בהתקפה וכשאנחנו משחקים ככה, קשה לנצח אותנו. לא רק לדאלאס, אלא לכל קבוצה בליגה. כשדמרכוס משחק עם הביטחון והרוגע שלו, הוא אחד המוסרים הכי טובים מהפוסט. היה לי את המזל להיות במקום הנכון כדי שהוא ימסור לי את הכדור ואני אוכל לייצר מהלכים".

עוד הוסיף הישראלי: "המאמן מתחיל להכיר אותנו ואנחנו אותו. הייתי בחוץ לכמה שבועות ועכשיו אני שוב ברוטציה. אני רוצה להתמקד בכל משחק, לצבור את הביטחון שלי מחדש לאט לאט ואת האמון של המאמן, לא לאבד כדורים בהתקפה, לשחק הגנה קשוחה. משם אני אבנה הלאה. יש לנו עכשיו הזדמנות לנצח את ניו יורק מול הקהל שלנו, אחרי שהפסדנו שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully