וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם ישחררו את מרבית הסגל, אפשר לחסוך את המשכורת שלי"

בצל הבקשה להקפאת ההליכים, מאמן הפועל תל אביב מתכונן למפגש מול בני סכנין (שבת, 16:00, ספורט1): "מתחזק ממצבים כאלה. נצטרך שהמושבה יהפוך לבלומפילד. סרבתי לחתום לשנתיים וחצי"

יוסי ציפקיס

אחרי שהגישה בקשה רשמית להקפאת הליכים וממאזנה יופחת תשע נקודות ובצל האפשרות לפיה אמיר כבירי יישאר במועדון , הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול בני סכנין בשבת. האדומים יגיעו למפגש הביתי במושבה אחרי הניצחון מול בני יהודה במחזור האחרון, שקטע רצף שלילי ארוך. במהלך מסיבת העיתונאים גיא לוזון התייחס למצב הכלכלי הרעוע של המועדון וסיפר על התחושות שלו לקראת המפגש בשבת והמשך המאבקים בתחתית.

עוד בנושא:

כבירי הדהים: "אם לא יגיע רוכש, אקנה את הקבוצה, ללא חובות"
עו"ד בר ניר: "אמיר כבירי מרושש. יש לי כבר שני רוכשים להפועל ת"א"
עמותת האדומים תפנה לבית המשפט בבקשה למנות נאמן אחר למועדון
סיימון כץ: "אני שואל את אמיר כבירי - מאיפה חשבת שהכסף יגיע?"
רשמית: הפועל ת"א הגישה בקשה להקפאת הליכים, 9 נקודות יופחתו ממאזנה

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ניצחון שני ברציפות? לוזון/יוסי ציפקיס

גיא לוזון פתח את מסיבת העיתונאים: "במצבים האלה יש שתי אפשרויות. האחת - להיכנס לעצבות, מרה שחורה או להירתם ולהיות מחויב יותר. אני בוחר להתסכל על הצד החיובי, לתת יותר. אני, השחקנים והקהל ניתן יותר ממה שיש כדי לצאת מהמצב הזה. אני בכלל לא חושב רחוק מדי, אני חושב רק על המשחק הקרוב וזה הכל. לא מעסיק אותי מה יהיה עוד חודש או עוד חודשיים. גם עכשיו המצב של הסגל לא השתנה, אנחנו עדיין בכול משחק עם חמישה שחקני נוער על הספסל. לפני שבועיים אמרתי שכולם במועדון: שחקנים, צוות והקהל - צריכים להיות במוכנות שיא. נצטרך לגרד נקודות. אם מישהו חושב שאיתי וגם עם עוד ארבעה מאמנים או עם 30 אלף איש - נעשה את זה לבד, הוא טועה. נצטרך לחזק את הסגל. נשחרר את מי שצריך לשחרר. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה בעוד חודש או חודשיים, כי ברור כי מי שצריך לנצח את המשחקים הם השחקנים ולהם צריך לעזור. בלי שום קשר, אני אתן את המקסימום בכל משחק".

על הדברים של אלי גוטמן לפיהם הישארות בליגה שווה לאליפות הוסיף המאמן: "בפעם הקודמת שהורידו להפועל תל אביב נקודות, אז הקבוצה ירדה ליגה. אנחנו עם מינוס תשע, אני מרגיש כאילו אנחנו משחקים בסולמות וחבלים. טיפסנו, טיפסנו, טיפסנו ואנחנו נופלים למטה. מבחינתי, ברור שכרגע המטרה העיקרית של כל מי שסובב את המועדון זה להישאר בליגה. יש עובדות, הסגל במצב רע. זו משימה לא פשוטה אבל היא מאוד מאתגרת אותי. היא גורמת לי לחשוב רק טוב כדי להשלים אותה. היו לי כמה הצעות בתקופה האחרונה. אנחנו צריכים להתגבר על פער של מינוס תשע נקודות וגם בלי הבית. כמו שהתפקיד שלנו הוא לתת יותר, אז הקהל צריך להפוך את המושבה לבלומפילד. עד עכשיו הרגשנו כאן כמו במשחק חוץ".

לוזון הסביר: "אנחנו לא מתמודדים רק עם הפחתת הנקודות אלא בלי ביתיות וסגל חסר, זו לא משימה פשוטה אבל אני בטוח שהיא אפשרית. אם בית המשפט ישחרר את כל השחקנים או רוב השחקנים, אז הוא יכול גם לחסוך את המשכורת שלי. אני לא אתבזה עם קבוצת נוער".

מצב הרוח בסגל: "למיטב הבנתי הם שכרו את שירותיו של רועי רוזן כדי להגן על עצמם ממקרה כזה או אחר. אין קשר בין המעשה שעשה ארון שוינפלד לשאר השחקנים. השחקנים יכולים לעשות מה שהם רוצים בנושא הזה, כי הם לא מבינים בנושא הזה. השחקנים מחוייבים במאה אחוז ומי שלא יהיה מחוייב במאה אחוז אין לו סיכוי לראות את המגרש. אני לא מעורה בחובות ובמספרים, אבל אני יכול להבטיח לך שכל אחד שיהיה על המגרש יהיה מחוייב במאה אחוז. כל עוד אני נמצא כאן, הם יתנו מאה אחוז בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"כל משחק הוא משחק מפתח". לוזון/יוסי ציפקיס

"כל משחק הוא משחק מפתח, לא נבוא ונתבטל מול שום יריבה וזה לא משנה מה הכוח או העוצמה של היריבה. התקדמנו, אנחנו בדרך הנכונה", הוסיף לוזון: "אין לי ספק שנגשים את המטרות שלנו. עכשיו האתגר הופך לגדול יותר, במצבים כאלה אני הופך לחזק ולא לחלש. נעשה הכל, לא משנה בנוגע ליריבה. אני עונה על התשובות בצורה טובה גם בלעדי המנהל המקצועי, אלי גוטמן. המועדון לא מתרסק, הוא ימשיך להיות מועדון גדול".

"כשהגעתי וחתמתי בהפועל תל אביב, הוגשה בפניי הצעה לחתום לשנתיים וחצי. הבנתי את הלך הרוח במועדון וביקשתי לחתום לשמונה חודשים. לא רציתי שהחוזה שלי יהפוך לעוול במקרה כזה או אחר. אם המפרק יגיד לי שהחוזה שלי הוא מכביד על המועדון, אז אני מוותר על הכל. אני מחוייב בתום החוזה שלי, בתום החוזה נראה מה יהיה. יהיה לי עוזר מאמן חדש, כי זה חשוב בכל קבוצה. לא יכולים להחתים אף אחד, מאמין שכבר בשבוע הבא יהיה עוזר מאמן באופן רשמי. אני תמיד מאמין שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully