וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפאדיחה של ג'ורדי אלבה, הקאמבק של רונדה ראוזי

מגן ברצלונה עשה מעצמו צחוק בקלאסיקו, לוחמת ה-MMA בישרה בסטייל על שובה לזירה. וגם: מקגרגור יופיע במשחקי הכס, צ'אבי בשער שמזכיר נשכחות, הדרישות של רונאלדו מהעובדים בביתו והמחווה של בארסה לשאפקואנסה

רויטרס

בווידיאו: מסע האשכבה של שאפקואנסה

קונור מקגרגור יופיע במשחקי הכס

לפני מספר ימים נפוצו שמועות על כך שאלוף ה-UFC ולוחם ה-MMA המלהיב בעולם כיום, קונור מקגרגור, יופיע באחת משתי העונות שנותרו לסדרה משחקי הכס, וכעת מסתבר כי השמועות אכן נכונות. נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, אישר אותן בראיון שהעניק לתקשורת האמריקאית: "ידעתי על כך כבר לפני מספר חודשים ואני שמח שהוא עשה את הצעד הזה. זה יהיה נהדר. אני מתרגש מאוד בשבילו".

בברצלונה מחבקים את שאפקואנסה

ברצלונה זימנה את שאפקואנסה לגביע גאמפר שיתקיים בקיץ 2017. האלופה הספרדית מעוניינת לחבק את המועדון אחרי הטראומה שעבר בתקווה כי יגיע לטורניר קדם העונה, אותו מקיים מדי שנה בקאמפ נואו. הקבוצה הברזילאית עדיין לא השיבה לגבי הסכמתה למהלך.

אתמול בלילה היה אמור להתקיים גומלין גמר הסודאמריקנה בברזיל, במקום זה נערכה באצטדיון מחווה מרגשת

ניצול התרסקות המטוס של שאפקואנסה, אלן רושצ'ל, עם וידיאו ראשון ומצמרר

אי פעם ראיתם בישול כזה בכדור חופשי?

הדרישות של רונאלדו מהעובדים בבית שלו

הצהובון הפורטוגלי "קוריאו דה מנאה" חשף את ההסכם שנחתם ב-2012 בין כוכב ריאל מדריד לאנשי המשק שלו. על פי ההסכם, לעובדים אסור לחשוף אף פרט ממה שמתרחש בביתו הפרטי של רונאלדו וההסכם הזה תקף עד 70 שנה אחרי מותו של רונאלדו או עד שבן המשפחה האחרון שלו ימות, מה שיבוא מאוחר יותר. אם עובד שובר את ההסכם, הוא יידרש לשלם קנס עצום בשווי שנע בין מינימום של 300 אלף דולר ומקסימום של כל השכר שהרוויח בתקופה בה עבד אצל רונאלדו, כפול חמש.

רונדה ראוזי מודיעה לעולם על חזרתה, בסטייל

שלושה שבועות לפני קרב הקאמבק שלה מול אמנדה נונייז, פרסמה רונדה ראוזי את הפרומו מעורר ההתרגשות הזה

כשאתה לא מכיר את החוקים של אתגר מאת'רוול

לוחם ה-MMA בטעות חבט בנערת הזירה

לוחם ה-MMA, אנדרו וויטני, לקח את ההפסד שלו בצורה קצת קשה. בסיום הקרב עמד וויטני ויריבו פרקהד שאריפוב לצדו של השופט, שהרים את ידו של שאריפוב בסיום הקרב. וויטני לא אהב זאת, ומחה כששלח את אגרופיו לכל עבר, כולל לפניה של נערת הזירה חסרת האונים שעמדה לצידו.

ועוד קצת MMA, שם מסיבת העיתונאים נגמרת בזריקת שולחן מצד לוחם אחד על השני

הפאדיחה של ג'ורדי אלבה בקלאסיקו

מגן ברצלונה נקלע לעימות מילולי עם מתאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד ובמהלכו, כינה את הקרואטי "טיפש" ושלח אותו "ללמוד ספרדית". ברשת הסתלבטו על אלבה, שכן קובאצ'יץ' דובר לא פחות מחמש שפות: קרואטית, גרמנית, איטלקית, אנגלית וגם... ספרדית.

צ'אבי לא שכח לשחק כדורגל. קבלו שער יפהפה שלו בבעיטה חופשית בליגה הקטארית

דרך מעניינת להפחיד את היריבה עם העלייה למגרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully