וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באר שבע מטיילים, בסאות'המפטון דרוכים: צפו בדיווח

שלמה וייס, שליחנו לסאות'המפטון

7.12.2016 / 8:22

בשעה ששחקני האלופה נרגעים לפני המשחק הגורלי, בעיר הנמל הבריטית מחכים להתמודדות ורוצים לראות את הקדושים בהרכב החזק שלהם. פואל: "פוגשים יריבה מצוינת". שלמה וייס יצא לרחובות ומצא כמה חובבי ישראל

צילום: שלמה וייס. עריכה: מתן חדד

בווידיאו: יצאנו לרחובות סאות'המפטון כדי לבדוק מה האוהדים והעיתונאים חושבים על המשחק מחר

17:15: בסאות'המפטון דרוכים

אם האלופה התרגלה ליריבות שמגיעות עם ביטחון מופרז למפגשים מולה בליגה האירופית, אפשר לומר שהפעם זה לא המצב והקדושים מגיעים דרוכים. בעיר מבינים שהמשחק הוא על כל הקופה ובעיתונות המקומית הפצירו בקלוד פואל לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו והעריכו כי האצטדיון יהיה מלא.

מאמן סאות'המפטון קלוד פואל על המפגש מול הפועל באר שבע: "משחק חשוב למועדון, נגיע מוכנים. באר שבע מצוינת עם שחקנים טכניים. העפלה לשלב 32 האחרונות היא אחת המטרות הכי חשובות שהמועדון הציב לעצמו".

גם סטיבן דייויס דיבר לקראת המשחק: "יודעים שיהיה קשה, אבל אנחנו משחקים בבית. לא חושב שלהפסד לארסנל תהיה השפעה על המשחק הקרוב. אני לא מכיר את הפועל באר שבע, אבל התוצאות שלה נהדרות. היא משחקת אגרסיבי ומגיעה למצבים רבים".

15:10: כמה נוצרים אדוקים יגיעו מחר לרחבת האצטדיון להפגין תמיכה בישראל

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

15:00: גם ראדי וטהא ברחובות העיר

מהראן ראדי לואי טהא הפועל באר שבע בסאות'המפטון. שלמה וייס, ספק 500
מהראן ראדי לואי טהא הפועל באר שבע בסאות'המפטון/ספק 500, שלמה וייס

14:50: קורהוט וגדיר מבלים בסאות'המפטון

מיחאי קורהוט מוחמד גדיר בסאות'המפטון. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
מיחאי קורהוט מוחמד גדיר בסאות'המפטון/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

הפועל באר שבע הגיעה במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) לסאות'המפטון, והיום היא תשלים את ההכנות למשחק המכריע על העלייה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. ברק בכר עדיין לא החליט לגבי הרכב, אך נראה שההתלבטות שלו היא בשני מוקדים בלבד: הבלם השלישי ועמדת החלוץ. בחוד מתלבט בכר בין מוחמד גדיר, לוסיו ובן שהר, כשאחד מהשלושה יפתח, בעוד שבהגנה המאמן מתלבט אם לעלות עם לואי טהאא או שמא להסיט את אובידיו הובאן לעמדת הבלם. מי שיקבל את הקרדיט בניגוד למשחק מול אינטר הוא מהראן ראדי שנמצא בכושר מצויין.

וובה בראון חזר להתאמן עם חבריו, וערך אימון כמעט מלא, לאחר שנעדר רק משלב המשחקונים. השחקנים ציינו את הקור העז ששורר בעיר הנמל האנגלית, אך מבינים שבכל מקרה הם לא יוכלו להשתמש בתירוצים שכן מהמשחק אין דרך חזרה. "נכון שקר מאוד אבל נצטרך להסתדר גם עם זה", אמר שחקן בקבוצה. "היה לנו מסע ארוך יחסית. ננוח את הלילה ומחר כבר נעשה אימון טוב כדי שנגיע הכי מוכנים שיש".

עוד בנושא

שחקני באר שבע הרבו להצטלם עם הנחיתה בלונדון
קלוד פואל: "המשחק מול באר שבע חשוב לנו מאוד"
לה טיסייה על ההטרדות המיניות: "הייתי עד להתנהגות רעה מאוד"

חלק משחקני באר שבע קיבלו מסרים שהמשחק הקרוב יהיה חשוב עבורם גם בשל העובדה שסקאוטים מרחבי אירופה, בין היתר מבלגיה וצרפת, יגיעו למשחק ויעקבו אחריהם. בין השחקנים שרשומים בפנקסים של הסקאוטים שיגיעו למשחק ישנו מאור בוזגלו, שמסיים חוזה בתום העונה ומעורר עניין. גם בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק וטוני וואקמה יזכו למעקב באצטדיון סנט מרי.

זו רשימת התסריטים המלאה:

ניצחון של הפועל באר שבע - היא עולה שלב
הפסד של הפועל באר שבע - היא מודחת
תיקו 0:0 - באר שבע מודחת
תיקו עם שערים - באר שבע עולה שלב

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול וירג'יל ואן דייק שחקן סאות'המפטון. ברני ארדוב
"באר שבע היא יריבה טובה". ואן דייק מול בן ביטון במשחק הקודם/ברני ארדוב

וירג'יל ואן דייק, בלמה ההולנדי של סאות'המפטון, אמר לקראת המשחק: "כמובן שזה יהיה משחק חשוב, ואנחנו מצפים לו. עשינו לעצמנו חיים קצת קשים עם תוצאות החוץ שהשגנו בליגה האירופית, אבל אני בטוח שאנחנו מסוגלים להשיג תוצאה טובה ולהעפיל לשלב הבא. עם האיכויות שיש לנו בסגל, יש לנו סיכוי להגיע רחוק במפעל הזה. מן הסתם היו לנו משחקים טובים ומשחקים רעים, אבל בכל משחק יש לנו סיכוי לנצח".

"אנחנו צריכים להיות מפוקסים במשחק ביום חמישי", המשיך ואן דייק. "אנחנו יודעים שזה עומד להיות משחק קשה אחרי ששיחקנו נגדם בחוץ. זו יריבה טובה, וגם היא פיזית, אז נצטרך להיות מוכנים. יהיה משחק שונה בלי האוהדים שלהם, שלדעתי שיחקו חלק חשוב במשחק הקודם. אנחנו רוצים להעפיל, ונצטרך להראות את זה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. האוהדים יתמכו בנו, וגם זה יהיה חשוב מאוד. זה מאוד מיוחד עבור הקהל שלנו לראות את המועדון הזה בליגה האירופית, ואני שמח להיות חלק מזה".

מתחם האימונים של סאות'המפטון. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
מתחם האימונים בסאות'המפטון/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס
מתחם האימונים של סאות'המפטון. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
מתחם האימונים של סאות'המפטון/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully