וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בהודעה חריגה: "דורשים לתת כבוד מקסימלי לרונאלדו"

הבלאנקוס פרסמו הודעת גינוי חריפה ושללו לחלוטין את הממצאים שעלו בתחקיר 'פוטבול ליקס', לפיו הפורטוגלי הסתיר 150 מיליון יורו בחשבונות קש בשוויץ: "ההתנהלותו היא דוגמה ומופת לכל כדורגלן"

one

ריאל מדריד בהודעה חריגה למדי על רקע ההאשמות האחרונות כלפי כריסטיאנו רונאלדו. הבלאנקוס פרסמו הלילה (בין שלישי לרביעי) הבהרה בנוגע להתנהלותו של הכוכב הפורטוגלי, שהואשם בסוף השבוע, במסגרת תחקיר 'פוטבול ליקס', בהסתרת 150 מיליון יורו בחשבונות קש בשוויץ ואיי הבתולה.

"בעקבות פרסומים שונים שהופצו בימים האחרונים בנוגע לענייני המס של כריסטיאנו רונאלדו, קיבלנו אישור לכך ששחקננו פעל כשורה וללא דופי", נכתב מטעם המועדון. "ריאל מדריד דורשת לתת כבוד מקסימלי לשחקן ברמתו של כריסטיאנו רונאלדו, שהתנהלותו לאורך כל הקריירה וביתר שאת בשנים בהן שיחק אצלנו הייתה דוגמה ומופת לכל כדורגלן".

על פי החשד, רונאלדו נעזר בסוכן העל ז'ורזה מנדש כדי לקבל הטבות מס נרחבות תחת חשבונות פיקטיביים שפתח. הוא חשוד שלאורך שנים שילם מס מופחת בשיעור של ארבעה אחוזים בלבד, מה שסייע לו להגדיל משמעותית את הונו מבלי לדווח על כך. כוכבים נוספים בעל שיעור קומה הועלו כחשודים במסגרת הפרשה: ז'וזה מוריניו כביכול העלים מס בהיקף של כ-12 מיליון יורו בבנק שוויצרי, רדאמל פלקאו שלשל לכיסו כ-1.3 מיליון באמצעות חשבונות באירלנד, וגם מסוט אוזיל חשוד שקיבל במרמה סכומים דומים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
קרב על התדמית. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully