וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אין לי שום חלק בהתמוטטות של הפועל תל אביב"

הבעלים של בית"ר ירושלים התייחס למצבה של קבוצתו לשעבר בראיון ל-102FM: "רמון התחיל לעבוד עם אפס חובות. לא רצו אותי בהפועל כי אני ספרדי. האשכנזים שם לא רצו אותי, הם גזענים"

ברני ארדוב

בווידאו: משדר מיוחד מאולפן וואלה! NEWS על המצב של הפועל תל אביב

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, התייחס הערב (שלישי) למצבה של הפועל תל אביב, שנכנסה להקפאת הליכים כארבע שנים אחרי שהעביר את הבעלות על המועדון האדום לחיים רמון.

טביב אמר בראיון ל-102FM: "הכול גלוי, אין לי שום חלק בהתמוטטות של הפועל תל אביב. חיים רמון התחיל לעבוד עם אפס חובות. אם זה היה נכון שהשארתי חובות, מזמן היו תובעים אותי. בקופה לא היו 60 מיליון, אולי 20. כל מה שהיה בקופה הלך על חובות קודמים. גם חובות לפניי, שהיום אני מחויב לשלם ותובע את מוני הראל, כמו במקרה סלים טועמה. היו גם כל מני חובות של אנשים שניסו לשדוד את הפועל תל אביב, כמו רונן קצב. הייתה גם תביעה של דרור קשטן שנדרשתי לשלם לו 150 אלף שקל".

עוד בנושא:
רשמית: הפועל תל אביב הגישה בקשה להקפאת הליכים, 9 נקודות יופחתו לה
סיימון כץ במשדר: "אני שואל את אמיר כבירי - מאיפה חשבת שהכסף יגיע?
כל הדרך לפירוק: סדרת החשיפות בנוגע למצבה הכלכלי של הפועל תל אביב?

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כבירי נכשל בגדול". אלי טביב/ברני ארדוב

על התקופה שלו בהפועל תל אביב אמר: "יש משהו הגיוני בזה שבנאדם מביא אותך כל שנה לאירופה ובכל זאת מקבל קללות ושולחים אליו אנשים הביתה כל הזמן? לא רצו אותי בהפועל תל אביב כי אני ספרדי, האשכנזים שם לא רצו אותי. הם גזענים. אמר לי עורך דין מפורסם שלא רצו אותי בהפועל בגלל שאני שחור. תראו מה קרה עם חיים רמון, עבריין מין מורשע וההתאחדות נתנה לו אישור לנהל קבוצה. ואותי רוצים להוציא".

על אמיר כבירי: "הוא נכשל, ונכשל בגדול. אני מעריך כל אדם שבא ומשקיע מכספו בקבוצה שהוא אוהד, אבל ההתנהלות שלו בטוח הייתה התנהלות כושלת. לא שמח מהמצב של הפועל תל אביב, זה לא מעניין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully