וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: ריאל ודורטמונד בקרב על ראשות בית ו'

אחרי שעלו בשמינית הגמר, מועדוני הפאר ייאבקו על פסגת הבית (21:45, ספורט 5), קרוס ומוראטה בסגל הבלאנקוס. ליון וסביליה בקרב ישיר על כרטיס לשלב הבא, קופנהאגן תמתין למעידה של פורטו

טוני קרוס קשר ריאל מדריד. GettyImages
חוזר לעניינים. קרוס/GettyImages

שלב הבתים של ליגת האלופות יגיע מחר (רביעי) לסיומו עם שמונה משחקים בבתים ה'-ח'. שני כרטיסים בלבד נותרו לשמינית הגמר, שעל אחד מהם ייאבקו במפגש ישיר סביליה וליון והשני יילך לפורטו או קופנהאגן. ריאל מדריד ודורטומנד ייפגשו לקרב על ראשות בית ו'.

באייר לברקוזן - מונאקו (21:45)

שתי הקבוצות כבר העפילו לשמינית הגמר והצרפתים יסיימו במקום הראשון בבית, הרבה בזכות שער השוויון שהבקיע קמיל גליק בתוספת הזמן של המפגש בסטאד לואי השני. מונאקו תנסה להמשיך במומנטום אחרי עשרה משחקים רצופים ללא הפסד, בעוד המארחת תקווה להשיג ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות לקראת משחק הליגה החשוב מול שאלקה, ותאלץ להסתדר ללא קווין קמפל, קווין פולנד ואדמיר מחמדי הפצועים.

טוטנהאם - צסק"א מוסקבה (21:45, ספורט1)

אחרי ההדחה המאכזבת מליגת האלופות, התרנגולים ינסו לא למעוד בקרב על המקום השלישי שישלח אותם לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. מאוריסיו צוצ'טינו צפוי לתת את חולצת ההרכב למספר שחקנים שלא מרבים לשחק, כולל ג'וש אונומה, קמרון קרטר וויקרס והארי ווינקס. גם השוער השני מישל וורם עשוי לאפשר מנוחה להוגו לוריס. ביברס נאתכו, שחזר לפתוח באופן סדיר במשחקי צסק"א לאחרונה, צפוי להיות גם הפעם בהרכב וינסה להשיג ניצחון ראשון העונה במפעל שמשמעותו המשך הדרך באירופה. ליאוניד סלוצקי יערוך את משחקו האחרון על הקווים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קשר צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו. רויטרס
ניצחון שווה ליגה אירופית נאתכו/רויטרס

ריאל מדריד - דורטמונד (21:45, ספורט 5)

מרבית הפצועים של הבלאנקוס חזרו ויהיו זמינים לקרב על ראשות הבית, בין שתי הקבוצות שכבר הבטיחו את העפלתן לשמינית הגמר. זינדין זידאן אישר כי טוני קרוס, אלברו מוראטה ודנילו כשירים ויהיו בסגל למשחק. מי שנותר בחוץ הוא מתאו קובאצ'יץ' שיקבל מנוחה, מה שאומר שקסאמירו, שחזר גם הוא מפציעה לאחרונה, צפוי לפתוח. לוקאס ואסקס, שפתח בקלאסיקו מול ברצלונה, צפוי להמשיך לפתוח במקום גארת' בייל. האורחת תאלץ להסתדר ללא מריו גצה שנפצע בברכו. המפגש הראשון בין השתיים הסתיים ב-2:2.

לגיה ורשה - ספורטינג ליסבון (21:45)

אחרי המשחק המשוגע והתבוסה 8:4 בדורטמונד, הפולנים ינסו להשיג ניצחון ראשון במפעל ולסיים במקום השלישי המוביל לליגה האירופית. במפגש בפורטוגל השיגה ספורטינג את הנקודות היחידות שלה בשלב הבתים עם ניצחון 0:2 והם ינסו להמשיך להשיג ניצחון רביעי ברצף בכל המסגרות כדי לא למצוא את עצמם מחוץ לאירופה.

פורטו - לסטר (21:45, 5 גולד)

בידיעה שנקודה עשויה לא להספיק, פורטו תקווה להשיג ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים רצופים שיעלה אותה לשמנית הגמר מול לסטר, שהבטיחה גם את ההעפלה לשלב הבא וגם את המקום הראשון בבית כבר בהופעתה הראשונה בליגת האלופות. הקבוצה של קלאודיו ראניירי תנסה לסיים את שלב הבתים ללא הפסד. האיטלקי צפוי לעלות בהרכב משני, שכן השועלים רחוקים שתי נקודות בלבד מהקו האדום בפרמיירליג וביום שבת ממתין להם משחק ומל מנצ'סטר סיטי.

קלאב ברוז' - קופנהאגן (21:45)

הדנים יגיעו למשחק בידיעה שניצחון שלהם, ובמקביל תיקו הפסד של פורטו מול לסטר, יבטיח להם העפלה סנסציונית וראשונה בתולדותיהם לשמינית הגמר. הם מגיעים בכושר נהדר ואחרי עשרה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות כולל משחקי תיקו מאופסים מול שתי הראשונות של הבית. המארחת, שלא השיגה אף נקודה עד כה במפעל, תנסה בעיקר להפריע.

שחקן לסטר סיטי אחמד מוסא. רויטרס
לסטר תנסה לסיים בלי הפסדים. מוסא/רויטרס

ליון - סביליה (21:45, 5 פלוס)

אחרי המהומה במשחק הליגה מול מץ, הצרפתים יארחו את המשחק היחיד של הערב שמהווה מאבק ישיר בין שתי קבוצות על כרטיס לשמינית הגמר. לאנדולסים, שניצחו את המפגש הראשון 0:1 תספיק נקודה כדי להעפיל, אך המארחת ממש לא תוותר בקלות על הגעה לשלב הנוקאאוט במפעל הבכיר לראשונה מעונת 2011/12. סביליה, שספגה הפסד מפתיע לגרנאדה במחזור הליגה האחרון, תאלץ להסתדר ללא סמיר נאסרי הפצוע ופרנקו ואסקס המושעה.

יובנטוס - דימנו זאגרב (21:45)

הגברת הזקנה תארח את הקבוצה היחידה במפעל שטרם הבקיעה אף שער, ושתנסה להימנע מסיום הקמפיין עם אפס נקודות ואפס שערים. יובה כבר העפילה לשמינית הגמר אך סביליה אורבת ותשמח לסיים במקום הראשון בבית, כך שהשחקנים של מסימיליאנו אלגרי יקוו לשחזר את ה-0:4 הקליל מהמפגש בקרואטיה לפי הדרבי מול טורינו ביום ראשון. לאונרדו בונוצ'י, דני אלבס ואדנראה ברצאלי הפצועים ייעדרו.

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. רויטרס
יעלה לשמינית? סמפאולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully