וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשל"צ הובסה 88:69 מול קטאייה

משחק ענק של ריון בראון, שצלף 40 נקודות, כולל 9 מ-12 מחוץ לקשת (הפינים זרקו 38 פעמים לשלוש), הוביל את האורחים לניצחון גדול בעיר היין מול האלופה הישראלית, שסבלה מסגל חסר מאוד

ריון בראון קטאייה מול פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מאמא מיה. בראון/ברני ארדוב

אלופת ישראל מכבי ראשון לציון הובסה הערב (שלישי) 88:69 בבית מול קטאייה הפינית במסגרת המחזור השמיני של ליגת האלופות של פיב"א. בעקבות ההפסד ירדה ראשון לציון למאזן 4:4, זהה לזה של הפינים, שגמלו לקבוצה של אריק שיבק לאחר שזו ניצחה אותם במחזור הפתיחה של בית ב', בפינלנד.

ראשון לציון הגיעה למשחק עם סגל חסר מאוד ועם שבעה שחקנים כשירים בלבד וסבלה מאוד מחסרונם של שון דאוסון ואלישי כדיר הפצועים. ברבע השלישי, הבעיות של הישראלים התגלו במלואן והפינים רשמו 10:23 בעשר הדקות הללו וברחו, מה שהספיק לניצחון. קטאייה לא הפסיקה לזרוק שלשות בקצב מסחרר לאורך כל המשחק, כאשר מי שהוביל אותה היה ריון בראון, שסיפק משחק ענק עם 40 נקודות, כולל 9 מ-12 לשלוש (ניקולאס מינראת' מסראטוב כבר קלע העונה 39 נקודות מול ראשון לציון). נמרוד לוי בלט בראשון לציון וסיים עם 19 נקודות.

נמרוד לוי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נמרוד לוי ניסה, אבל זה לא הספיק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

האורחים פתחו טוב יותר את המשחק והובילו לאורך הרבע הראשון, אבל שש נקודות של נמרוד לוי החזירו את האלופה הישראלית למשחק. הרבע הסתיים ב-18:18. לוי המשיך בכושר הטוב גם ברבע הבא, אבל הפינים הטיחו שלשות בלי הכרה וריון בראון גם קלע אותם וטיפס ל-19 נקודות. סל עם הבאזר של בן שימול צימק ל-37:35 לפינים בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי מול קטאייה. ברני ארדוב
חנוכי בפעולה/ברני ארדוב

בראון המשיך לצלוף ללא הרף והגיע ל-26 נקודות, כשהוא מעלה את קטאייה ל-40:50. הבריחה נמשכה והפער הגיע ל-15 לקראת סיום הרבע. לעשר הדקות האחרונות הגיעו האורחים ב-45:60 מבטיח, אחרי 10:23 ברבע השלישי.

ראשון פתחה את הרבע האחרון עם קצת אנרגיות, אבל לא ממש הצליחה להתקרב לפינים, כאשר בראון מטפס כבר ל-32 נקודות. בראון סירב לעצור ועם עוד שתיים הגיע כבר ל-37 נקודות, בדרך ל-59:78 שסגר עניין. זה נגמר ב-69:88 מוחץ לקטאייה, עם 40 נקודות של ריון בראון, כולל 9 מ-12 מחוץ לקשת.

אוהדים ישראלים של קטאייה הפינית בכדורסל. ברני ארדוב
מסתבר שלקטאייה יש אוהדים בישראל/ברני ארדוב

קלעו לראשון לציון: נמרוד לוי 19, ג'אבון מקריי 15, עידן זלמנסון 12, צ'ארלס תומאס 11, אבי בן שימול 8, פטריק ריצ'רד 4 (10 ריב', 6 אס'), ניצן חנוכי שיחק ולא קלע.

הובילו את קטאייה: ריון בראון 40 (9 מ-12 לשלוש, 7 ריב'), דניאל מולינגס 16, טימו ראניקו 7 (14 ריב').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully