וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שיחה לילית: יואב כץ צפוי לפטר היום את אלי כהן

7.12.2016 / 0:07

עניין הפיטורים של מאמן הפועל חיפה התעכב בשל בעיה משפטית. קלינגר יעביר אימון נוסף בשעריים ומאוחר יותר אמור לקבל את ההודעה על מינויו עם גולן. יואב כץ: "עד ההחלטה, אלי כהן מאמן"

אלי כהן מאמן הפועל חיפה (שמאל) עם עוזרו מאיר בן מרגי. ברני ארדוב
סירב. בן מרגי עם אלי כהן/ברני ארדוב

לאחר שיחות ארוכות שהתנהלו הלילה בנושא מאמן הפועל חיפה, מסתמן כי אלי כהן יקבל את ההודעה על פיטוריו רק היום (רביעי). הסיבה לעיכוב הייתה בעיקר משפטית. יואב כץ לא יכול היה לפטר את כהן כיוון שהאחרון הודיע על מחלה. מתוך שיחה שערך כץ עם מאמן מכבי שעריים ניר קלינגר, התברר כי זה יתייצב לאימון מחר, שכנראה יהיה האחרון שלו במדי הקבוצה מהלאומית. ההערכה היא שקלינגר יגיע לאימון ביום חמישי יחד עם דני גולן. כץ טרם הודיע רשמית על ההחלטה, אך בישר הערב לאנשי המועדון כי זה מה שצפוי לקרות.

"עוד לא קיבלתי החלטה. עד שאחליט, אלי כהן הוא המאמן של הפועל חיפה", הדגיש כץ מוקדם יותר. "זה נכון שאוסידון נפגש עם קלינגר וגולן, אבל שום דבר עדיין לא סופי. אם אחליט היום? לא בטוח". כזכור, אחרי השיחה שהתקיימה אתמול בין יואב כץ לניר קלינגר ודני גולן, הבעלים הודיע לנציגו דורון אוסידון כי היום אחר הצהריים תתקבל החלטה סופית בעניין, אולם אז העניין התעכב בשל בעיה טכנית.

עוד בנושא:

יואב כץ שוחח עם ניר קלינגר ודני גולן, ההחלטה תתקבל ביממה הקרובה
אלי כהן לא יקבל את התנצלותו של אושרי רואש, יואב כץ צפוי לפטרו
"השעיה, קנס והתנצלות הם הוכחה לכך שהשחקן הביע חרטה"
אחרי האולטימטום, כהן יצטרך להחליט האם יקבל את רואש

(עדכון ראשון: 12:59)

ניר קלינגר מאמן מכבי שעריים. מגד גוזני
בדרך חזרה להפועל חיפה. קלינגר/מגד גוזני

הפגישה עם אוסידון נערכה אתמול מיד לאחר המשחק של שעריים. קלינגר הודיע לגולן להצטרף אליו לפגישה ובה הודיע כי השניים רוצים לעבוד רק בצוות. אוסידון הבין שעניין התקציב לא יהווה מכשול והבהיר זאת לכץ. עד הרגע האחרון היה במועדון מי שניסה לגרום לכץ למנות מאמן ללא קלינגר. כץ התלבט אך בסופו של דבר בישר לאנשי המועדון כי הוא נוטה למנות אותו לתפקיד.

מבוכה מסוימת נרשמה אתמול במועדון עוד לפני הפגישה, כשיואב כץ פנה לעוזרו וחברו הטוב של אלי כהן, מאיר בן מרגי, והציע לו את התפקיד. אלי כהן ששמע על כך מבן מרגי עדיין לא קיבל את ההודעה על פיטוריו. עוזר המאמן הודיע לכץ כי הוא מסרב וכעת לא ברור האם יישאר במערכת.

גולן עדיין לא קיבל את ההודעה הרשמית על מינויו לתפקיד, וממתין לשיחה משולשת שבה יהיו שותפים גם קלינגר וכץ. "סיפור פיטורי אלי כהן הוכיח שיש שחקן מעל המועדון", אמר גורם בכיר במועדון הבוקר והוסיף בציניות: "קלינגר צריך להבין שאם הוא בא לפה כראש הצוות המקצועי, הוא צריך לעשות כבוד לרואש. יואב רוצה שהוא ישחק, אני מניח שהם יצטרכו לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully