וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "חשוב לנו להמשיך את המומנטום החיובי"

6.12.2016 / 11:56

הפועל ירושלים יצאה לרוסיה לקראת משחק החוץ נגד לוקומוטיב קובאן (ד', 19:00, שידור ישיר בערוץ 20) שניצחה השבוע ב-VTB את צסק"א מוסקבה. פיאניג'ני: "הם ברגעים הטובים ביותר שלהם כרגע". תקציר המשחק יעלה בוואלה! ספורט

התקציר באדיבות ערוץ 20

העונה האירופית של הפועל ירושלים תימשך מחר (רביעי) כשהאדומים יתארחו ברוסיה אצל לוקומוטיב קובאן (19:00, שידור ישיר בערוץ 20). סגנית האלופה יוצאת למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות, שניים בליגה ועוד ניצחון ביתי על אולימפיה לובליאנה ביורוקאפ, כשהיא יודעת שניצחון בשבוע הבא על אולם בבית יבטיח לה את המקום השני בתום שלב הבתים. כמו כן, ירושלים שכבר עלתה לשלב הטופ 16, תוכל עדיין לסיים במקום הראשון אם תנצח את שני המשחקים שנותרו לה, וולנסיה תפסיד משחק אחד עד לסיום העונה. היום יצאה הקבוצה לרוסיה לקראת המשחק. בסיום המשחק יעלה תקציר ההתמודדות לוואלה! ספורט.

הקבוצה הרוסית, שהפסידה במשחק הראשון בירושלים 90:79, שינתה לאחרונה את פניה לחלוטין עם הגעתו של המאמן סשה אוברדוביץ', שהפך את הרוטציה והביא את הניצחונות. אמנם ביורוקאפ קובאן ממשיכה לאכזב, אך ב-VTB היא ברצף של שישה ניצחונות, כולל ניצחון מרשים שלשום על צסק"א מוסקבה בבית. את הקבוצה מובילים מיודענו טיילור רוצ'סטי ומארדי קולינס עם 14.6 נקודות ו-12.5 נקודות בהתאמה.

בר טימור, הפועל ירושלים, מול טיילור רוצ'סטי, לוקומוטיב קובאן. נועם מושקוביץ
שוב נפגשים. טימור ורוצ'סטי/נועם מושקוביץ

"קובאן היא קבוצה שונה לגמרי, לא בגלל שינוי בסגל, הם איבדו רק שחקן אחד, אבל הם ברגעים הטובים ביותר שלהם כרגע", אמר סימונה פיאניג'ני לקראת המשחק, "המאמן החדש שינה את הרוטציה במגרש, משחקים הרבה יותר פיזי, הם ניצחו הרגע את צסק"א מוסקבה, הקבוצה הטובה ביותר באירופה. יהיה משחק פיזי מאוד, המשחקים הבאים נגדם ונגד אולם יהיו מבחנים פיזיים, אני חושב שהמפתח יהיה להשוות את האגרסיביות שלהם".

ליאור אליהו התייחס למומנטום של קבוצתו וליריבה: "קובאן קבוצה במומנטום מאוד חיובי, ניצחון על צסק"א מוסקבה, אחת הטובות באירופה, מעבר לזה הם החליפו מאמן ומשחקים הרבה יותר טוב והגנתי. נצטרך להיות הרבה מפוקסים כדי לנצח את המשחק הזה. נמצאים בתקופה יותר טובה, אחרי תקופה לא פשוטה, תקופה לא טובה שאני מקווה שיצאנו ממנה, חשוב לנו להמשיך את המומנטום החיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully