וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: קורן ג'ורנו חולה הסרטן ייצא עם נבחרת הנוער לטורקיה

6.12.2016 / 11:50

ג'ורנו, שהיה חלק בלתי מהנבחרת עד שהתגלתה אצלו המחלה, יהיה חלק מקמפיין אליפות אירופה בטורקיה. ג'ורנו החלים מהמחלה ובאיגוד מקווים שבעונה הבאה הוא יהיה חלק מנבחרת העתודה

קורן ג'ורנו נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל,
קיבל את הכבוד המגיע לו. קורן ג'ורנו/איגוד הכדורסל

ביום שישי הבא תפתח בעיר סמסום בטורקיה אליפות אירופה לנוער. זו אליפות שהייתה אמורה להתקיים בקיץ האחרון אבל נדחתה בעקבות לחץ של מספר מדינות והמצב בטורקיה באותה תקופה. נבחרת הנוער שלנו תשחק בבית קשה במיוחד עם בוסניה, ליטא ולטביה. שתי הראשונות מכל בית יעלו לרבע הגמר ושתי האחרונות ילחמו נגד הירידה לדרג ב'.

איגוד הכדורסל החליט לצרף לנסיעה הזו את קורן ג'ורנו, שהיה חלק בלתי נפרד מהנבחרת הזו עד שהתגלתה אצלו מחלת הסרטן והוא נאלץ להפסיק לשחק ולהתמקד בהחלמה ושיקום. ג'ורנו הוא אחד השחקנים המוכשרים במחזור שלו. הוא היה חלק חשוב בנבחרת הקדטים שעלתה בשנת 2014 לדרג א' כשהוא מסיים את האליפות עם ממוצעים של 8.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. בשנה לאחר מכן שוב עלה לדרג א', הפעם עם נבחרת הנוער, שוב תחת שרון אברהמי, שגם היא סיימה במקום השני באליפות אירופה דרג ב' באוסטריה.

רק בדצמבר בשנה שעברה, ג'ורנו יצא עם הנבחרת עד גיל 19 לטורניר בבלגיה ונבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. זמן קצר לאחר הטורניר התגלתה אצל ג'ורנו מחלת הסרטן. הוא עבר ניתוח וטיפולים כשלאורך כל התקופה היו אנשי האיגוד ואנשי כדורסל רבים אחרים בקשר רצוף איתו ועם משפחתו ורבים ביקרו אותו בבית החולים במהלך האישפוזים. ג'ורנו שהחלים מהמחלה, נמצא כעת בהליך של שיקום. הוא עושה טיפולים הידרותרפיים בבריכה בכפר יחזקאל ומדי יום זורק לסל באולמה של הפועל עפולה שמאפשרת לו פעילות ככל שיחפוץ. האיגוד החליט לצרף את ג'ורנו למשלחת בתקווה שבשנה הבאה כבר יוכל להיות חלק מנבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully