וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דפורטיבו לה קורוניה הביסה 1:5 את ריאל סוסיאדד

שבוע בלבד אחרי ה-1:1 מול ברצלונה, הובסו הבאסקים בצורה מביכה. דפור, שנהנתה מצמד של פלורין אנדונה, טיפסה מעל הקו האדום. סידני, באבל ועצמי של איניגו מרטינס קבעו את התוצאה

one

המחזור ה-14 בליגה הספרדית הושלם הערב (שני) עם הפתעה לא קטנה. דפורטיבו לה קורוניה הביסה והשפילה את ריאל סוסיאדד עם 1:5 ענק. בעקבות הניצחון, שיפרה דפור את מאזן הנקודות שלה ל-13 ועלתה אל מעל הקו האדום, בעוד הבאסקים נותרו במקום השישי ואיבדו אפשרות לטפס עד המקום הרביעי.

קרלוס ולה שחקן ריאל סוסיאדד מול סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה. GettyImages
ולה וסוסיאדד עם ניצחון גדול/GettyImages

לה קורוניה כבשה את הראשון כבר בדקה ה-13 כשכדור רוחב מצא את סידני חופשי לגמרי במרכז הרחבה, והוא בעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-29 הגיע השני. פלורין אנדונה העביר כדור רוחב, איניגו מרטינס ניסה להרחיק אבל בעט את זה לשערו הוא וזה 0:2. השער השלישי היה כבר כולו של אנדונה וזה היה בדקה ה-42 כשהרומני בעט בנגיעה אחת יפה פנימה אחרי כדור רוחב של חואנפראן. יורי ברצ'יצ'ה צימק (57), אבל ריאן באבל הגיע ראשון לכדור אחרי פנדל שהחמיץ וכבש את ה-1:4 בדקה ה-64. אנדונה השלים צמד בדקה ה-77 אחרי שקיבל כדור עומק ובעט כדור נהדר לחיבורים הקרובים, 1:5 ענק למארחת.

* באיטליה נפרדו קייבו וגנואה ב-0:0. אודינזה ניצחה 0:1 את בולוניה משער של דנילו בדקה ה-93. עוד לפני כן, אריק פולגאר מבולוניה הורחק (68).

* באנגליה, מידלסברו ניצחה 0:1 את האל סיטי משער של גאסטון ראמירס בדקה ה-60.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully