וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר מאושר, אברהמי: "האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות זה לימונד"

5.12.2016 / 23:39

מאמן חולון שיבח את קאליף וואייט שניצח את הפועל תל אביב: "היכולת שלו להוציא עבירות ולקלוע זו אמנות". מאמן המפסידה על הרכז הפצוע: "רביב בקושי מתאמן, זו בעיה כי אנחנו בנויים סביבו"

שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
הרבה אופי. חולון חוגגת בסיום/ברני ארדוב

הפועל חולון גברה הערב (שני) 84:92 על הפועל תל אביב בדרייב אין אחרי הארכה ואחרי תצוגה גדולה של קאליף וואייט, שסיפק 31 נקודות, 10 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ודאג להשלמת הקאמבק של החולונים.

"יש על קאליף עומס מאוד גדול", אמר דן שמיר בסיום. "בהרבה דקות בשבועות האחרונים הוא היחיד שמצליח לבוא לידי ביטוי ולייצר. מדי פעם הוא לוקח זריקות קשות כי הוא מתאמץ בכל שאר האספקטים. היכולת שלו להוציא עבירות ולקלוע זו אומנות".

על המשחק עצמו אמר שמיר: "עוד משחק גדול בין הפועל חולון להפועל תל אביב. חגיגה גדולה. התוצאה מאוד משמחת מבחינתנו. הצלחנו לעמוד מולם פיזית למרות שהם יותר בולטים בזה. הפציעה של פול דילייני מאוד לא פשוטה. זה תלוי בו. אנחנו לא ממש יודעים, הוא מתאמן איתנו וברגע שנרגיש שהוא מוכן למשחק, נרשום אותו במקום מישהו אחר. הוא עוד לא שם. עד שבת נדע".

קאליף וואייט נאבק בריצ'רד הוואל/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד שרון אברהמי סיכם והתייחס גם לפציעה של רביב לימונד: "קלענו 16 מ-26 מהעונשין ו-1 מ-6 ברבע האחרון, החטאנו שתי שלשות פנויות לגמרי, בסוף היינו צריכים לשים את העוד זריקות עונשין האלה. בגלל הפציעה של רביב לימונד הוא לא יכול היה לשחק ואיבד חמישה כדורים. כשמתן יצא בחמש עבירות לא נשארו לנו ישראלים. חוץ מהרופא שלנו רביב ראה עוד ארבעה מומחים מהגדולים בארץ. כולם אמרו אותו דבר. הוא בקושי מתאמן אז הוא מאוד מאוד חלוד. האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות זה רביב. אנחנו בהפועל תל אביב בבעיה בקטע הזה כי אנחנו בנויים סביב רביב.

"לא הייתה הוראה לעשות עבירה על קאליף בשניות הסיום. ידענו שיהיה לנו קשה בהארכה. לצערי נעשתה עבירה ו-וואייט קלע מהקו. העונה ניצחנו 4-5 משחקים צמודים והפסדנו אחד. גם בעונה שעברה ניצחנו את הצמודים בסיום הליגה. היינו יכולים לדבר אחרת היום אם העונשין היה נכנס. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד, לא נשאר חמצן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully