וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נמנעה מהפסד טכני, בן שמעון: "כבר לא זוכר איך מחייכים"

5.12.2016 / 22:55

שדרנית הקווים מנעה את שיתופו של אריק סאבו, שלא נרשם בסגל למשחק. המאמן: "האחריות היא אך ורק שלי. היה קשה להביא את האנרגיות אחרי מה שכתבו". לידור כהן: "לא ידעתי מהפוסט של אחי"

שחקני בית"ר חוגגים/יוסי ציפקיס

אחרי תקופה לחוצה סביב רן בן שמעון, בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 0:2 מול מכבי חיפה, במפגש שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל. הקבוצה מהבירה קטעה רצף של עשרה משחקי חוץ ללא ניצחון, בזכות צמד של לידור כהן והותיר מאחור את האכזבות מול הפועל תל אביב ובני סכנין בשני המחזורים האחרונים.

מי שהצילה את רן בן שמעון ובית"ר מפאשלה והפסד טכני היא שדרנית הקווים דניאלה סמרי, ששאלה את ספסל הקבוצה איך סאבו לא רשום בסגל למשחק ועומד להיכנס. איתי שכטר, ששמע את השדרנית, פנה לבן שמעון ומנע ממנו להכניס את הקשר הסלובקי. רן בן שמעון התייחס לתקרית במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק: "האחריות היא אך ורק שלי. אני הודעתי לדובר שהסגל הוא אותו הסגל של השבוע שעבר".

אבל כמובן שבקבוצה שמחו יותר מאשר עסקו בתקרית המשונה. "לא זוכר כבר איך מחייכים", אמר בן שמעון המאושר בסיום. "היה חשוב שנעשה את זה דרך משחק טוב, דרך חבורת חבר'ה לוחמים, זה הגיע לנו. יש לנו קבוצה יוצאת מהכלל שעד עכשיו עשתה תוצאות לא טובות. לבוא לפה ולשחק ככה, זה מראה על יכולת מצוינת. צריך לדעת לשמור על זה".

בן שמעון הוסיף: "היה חשוב לי לראות המשך למשחק מול סכנין. ההבדל בין שני המשחקים זה שנתנו גולים. זה שחרר הרבה לחץ, קשה מאוד להסביר שבזמן שכותבים עלינו כל כך הרבה דברים למצוא את האנרגיות שלנו כל פעם מחדש. גם כשהיו תוצאות גרועות המשכנו באווירה טובה, והתוצאה באה היום".

0:2 לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה, צמד ללידור כהן

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
יכול לחייך. בן שמעון/יוסי ציפקיס

על אריק סאבו: "אלה דברים שקורים. כולנו עושים טעויות, כולנו בני אדם. אנחנו צריכים להיות אחד בשביל השני ברגעים האלה. אי אפשר לדעת מה היה קורה.

על לידור כהן: "כבר לא אתלבט לגביו. סביר להניח שהוא יפתח מול באר שבע. הוא נתן משחק גדול ולא רק בגלל הגולים, אלא גם בגלל העבודה הקשה שלו. גם כשהוא לא פותח הוא משקיע מאוד, עובר עליו משהו מנטלי טוב.

על מעמדו: "אני רוצה ליהנות עם השחקנים שלי בחדר ההלבשה. האנרגיה שלי באה ממקורות אחרים לגמרי, יש לנו עבודה רבה, יש לנו דרך ארוכה מאוד לעשות, אבל כיף לעשות איתה עם חבר'ה כאלה".

גיבור הערב לידור כהן אמר בסיום: "פעם אחרונה שכבשתי פה זה לא הספיק לקבוצה. אני שמח שהפעם כבשתי צמד וזה עזר לקבוצה להביא נקודות כל כך חשובות. גם במשחק הקודם שיחקנו מצוין וסכנין גנבה לנו שער. ידענו שאפשר להוציא את העגלה מהבוץ.

על פרשת הספסול שלו והפוסט של אחיו: "אני שמח שמנענו מרן את ההתלבטות לגבי, למרות עד שאני לא רואה את דף ההרכבים אני לא רגוע. אחי אמר מה שהוא חושב בעצמו, אני אפילו לא ידעתי מזה. כאב לו שאח שלו לא משחק, אבל אני שמח שזה מאחורינו. בית"ר ירושלים יוצאת עכשיו לדרך חדשה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully