וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי שוב עוקץ: "בניגוד לרונאלדו, אני תמיד פעלתי במסגרת החוק"

עוד פרק ביריבות המתהווה בין שני הכוכבים? הקשר האגדי של ברצלונה התבטא נגד כוכב ריאל בעקבות שערוריית המס במסגרתה הוזכר: "אני מופתע מכל זה, מדובר בסכומים עצומים. אולי הוא טעה"

one

צ'אבי שוב עוקץ את כריסטיאנו רונאלדו. הקשר האגדי של ברצלונה העניק ראיון שפורסם היום (שני) בתקשורת הקטאלונית, בו הוא מתייחס לפרשיית המס בה כוכב ריאל מדריד מעורב. "אני מופתע שהשם של רונאלדו עלה בהקשרים כאלה, הוא דמות גדולה מדי בכדורגל מכדי להיות מעורב בדברים כאלה, והסכומים שמדברים עליהם הם עצומים. מה שבטוח - בניגוד אליו, אני תמיד דאגתי שכל העסקים שלי יתנהלו במסגרת החוק", אמר הפליימייקר בן ה-36.

בפרקים הקודמים של היריבות:
צ'אבי: "רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב יותר מליאונל מסי"
רונאלדו עונה לצ'אבי: "מה אכפת לי ממנו, הוא משחק בקטאר, או לא יודע איפה"

כריסטיאנו רונאלדו מול צ'אבי. Emilio Morenatti, AP
שוב מתווכחים. רונאלדו עם צ'אבי/AP, Emilio Morenatti

כזכור, מסמכי 'פוטבול ליקס' חשפו כי רונאלדו כביכול הסתיר 150 מיליון יורו בחשבונות קש בשוויץ ובאיי הבתולה, כחלק מהטבות נרחבות שהציע לו סוכן העל ז'ורז'ה מנדש. במסגרת הפרשה גם שמותיהם של ז'וזה מוריניו, רדאמל פלקאו ומסוט אוזיל הוזכרו, אך הסכומים שהוזכרו היו נמוכים בהרבה משל רונאלדו. "אני לא יודע אם היועצים שלו הטעו אותו או שאולי הוא טעה בעצמו. היועצים האלה תמיד מנסים לרמות, אבל אני תמיד ניסיתי להרחיק אותם מכל העניינים הללו", הוסיף צ'אבי.

המתיחות בין צ'אבי לרונאלדו החלה לפני כמה חודשים, כשצ'אבי התבטא נגד רונאלדו בראיון אחר בספרד וטען כי "רק עבור אוהדי ריאל מדריד הוא נחשב לטוב יותר ממסי". בתגובה, רונאלדו השיב בעוקצנות "איפה צ'אבי משחק? יש לו כדורי זהב?". כעת נכתב פרק חדש ביריבות הבלתי צפויה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully