וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באלופות: נאפולי, בנפיקה ובשיקטאש יתחרו על שני מקומות בשלב הבא

ניצחון מול דינמו קייב יספיק לטורקים לעלות לשמינית הגמר, הקבוצה מפורטוגל תארח את האיטלקים לקרב ראש בראש (21:45, ספורט 1). באיירן תארח את אתלטיקו, ברצלונה את גלדבאך, ארסנל ופריס רוצות לסיים ראשונות

ריקרדו קווארסמה שחקן בשיקטאש חוגג. רויטרס
ימשיכו להדהים? קווארסמה/רויטרס

המחזור השישי של שלב הבתים בליגת האלופות יצא מחר (שלישי) לדרך עם שמונה משחקים במסגרת הבתים א', ב', ג' ו-ד'. המפגשים ינעלו את ארבעת הבתים ומיקום הקבוצות בכל בית ייקבע באופן סופי. יש לציין שבית ב' הוא היחיד בו לא נקבעו העולות לשמינית הגמר, כאשר על שני הכרטיסים יילחמו נאפולי, בנפיקה ובשיקטאש. בבית א', פריס סן ז'רמן וארסנל ינסו לסיים במקום הראשון בבית, כלשתיהן יש כרגע 11 נקודות.

פריס סן ז'רמן - לודוגורץ (21:45)

הקבוצה מבירת צרפת היתה טובה ב-2:2 מול ארסנל במחזור הקודם, אך לא הצליחה לנצח והקרב על ראשות הבית יוכרע מחר. אונאי אמרי יחסר את מרקו וראטי המושעה, כאשר טיאגו סילבה ומרקיניוס לא צפויים לשחק, על מנת שלא יספגו כרטיס צהוב שימנע מהם לשחק בשמינית הגמר. בליגה המקומית, פריס ספגה 3:0 משפיל ממונפלייה במחזור האחרון, והיא תנסה להתאושש על חשבון הקבוצה הבולגרית, שלא תחסר שחקנים משמעותיים במשחק. האורחת נמצאת בעמדה טובה להשגת המקום השלישי, לאחר שכבשה שער ב-1:1 בשוויץ מול באזל. במידה והשוויצרים ולודוגורץ יסיימו עם אותו מספר נקודות, הבולגרים יהיו אלה שימשיכו לליגה האירופית.

באזל - ארסנל (21:45)

גם התותחנים ינסו לסיים במקום הראשון בבית, ועל פי הכושר הנוכחי של הקבוצה נראה שיש לה סיכוי לא רע בכלל. שחקניו של ונגר הביסו את ווסטהאם 1:5 בליגה, והם ממשיכים בעונה המוצלחת שלהם. מי שלא צפוי לשחק הוא הקטור ביירין הפצוע, כשקרל ג'נקינסון אמור לפתוח על חשבונו. אלכסיס סאנצ'ס כבש שלושער מול ווסטהאם אך סבל מכאבי גב בסיום המשחק, והוא נמצא בספק. באזל אמנם ניצחה בשלושה מחמשת משחקיה האחרונים, אך במחזור הליגה האחרון היא הפסידה 3:1 ליאנג בויז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
בכושר מצוין, אך לא ברור אם יפתח. אלכסיס/רויטרס

דינמו קייב - בשיקטאש (21:45)

הבית היחיד שנותר פתוח מבחינת העולות לשמינית הגמר. במחזור הקודם הקבוצה הטורקית השיגה שוויון דרמטי מול בנפיקה, עם שני שערים בדקות הסיום וחזרה מ-3:0. בזכות התיקו, ניצחון מחר יעניק לטורקים עלייה היסטורית לשמינית הגמר. המארחת שקילקלה לנאפולי בשבוע שעבר לאחר שסחטה 0:0 בדרום איטליה, איבדה עניין במפעל. האוקראינים סיימו ב-2:2 עם וורסקלה במשחק הליגה האחרון, וינסו לסיים את ליגת האלופות עם טעם טוב.

מאמן דינמו קייב, סרגיי רברוב, אמר לקראת ההתמודדות: "אתם הולכים לראות את ההרכב החזק ביותר שלנו. זה עדיין ליגת האלופות ואנחנו לא חושבים על רוטציה במפעל הזה. אנחנו יודעים שבשיקטאש יתנו הכל כדי לעלות לשמינית הגמר בפעם הראשונה בהיסטוריה שלהם אך אנחנו מלאי מוטיבציה".

בנפיקה - נאפולי (21:45, ספורט 1)

שתי הקבוצות שאיכזבו במחזור הקודם, ייפגשו בקרב ישיר על מקום בשמינית הגמר. נאפולי נמצאת בעמדה עדיפה לאחר הניצחון 2:4 במפגש הקודם בין הקבוצות, אך הפסד שלה וניצחון של בשיקטאש במקביל, יותיר אותה מחוץ לליגת האלופות. בנאפולי מקווים שלורנצו אינסינייה ימשיך בכושר הטוב שלו, שסיפק לו ארבעה שערים בחודש האחרון. בנפיקה שתחזיק אצבעות לדינמו קייב, תעלה לשלב הבא במידה ותפסיד והמשחק המקביל יסתיים בתיקו, בעקבות שלושת השערים שכבשה בטורקיה.

מאמן נאפולי, מאוריציו סארי התייחס למפגש המכריע: "נתמודד מול קבוצה קשה שמאוד מסוכנת בהתקפה. נעשה הכל כדי לעלות כי אנחנו מרגישים שזה מגיע לנו. אם נחשוב על תיקו, זה יהרוס לנו את המשחק. בנוסף, אם נחשוב על המשחק המקביל, לא נוכל להציג את היכולת האמיתית שלנו. אנחנו חייבים לנסות לכפות את סגנון המשחק שלנו".

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
תלויים בעצמם. אינסינייה/GettyImages

ברצלונה - בורוסיה מנשנגלדבאך (21:45, ספורט 5)

הקטלאנים הבטיחו את ראשות הבית בשבוע שעבר כשניצחו 1:3 את סלטיק, אך מגיעים מאוכזבים לאחר ה-1:1 מול ריאל מדריד בליגה, שהותיר אותם במרחק שש נקודות מהצמרת. ניימאר וראקיטיץ' שספגו כרטיסים צהובים לא ישחקו, ובמקומם צפויים לפתוח פאקו אלקסאר ואנדרה גומש. האורחת אמנם איבדה סיכוי לעלות, אך הבטיחה את המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית. יש לציין שגלדבאך נמצאת בכושר רע עם שישה משחקים ללא ניצחון, והיא מגיעה לאחר תבוסה 4:1 לבורוסיה דורטמונד בליגה.

מנצ'סטר סיטי - סלטיק (21:45, ספורט 5 גולד)

בדרבי הבריטי, פפ גווארדיולה צפוי לעלות עם הרכב משני למשחק החסר חשיבות, לאחר שהסיטיזנס הבטיחו את המקום השני במחזור הקודם. ראחים סטרלינג הפצוע לא צפוי להכלל בסגל בעוד וינסנט קומפני ימשיך להיעדר בגלל פציעתו הממושכת. גם פרננדיניו המושעה, לא ישחק. סלטיק שתסיים במקום האחרון בבית תעלה גם היא עם הרכב חסר, כאשר פטריק רוברטס, הכישרון בן ה-19, צפוי להיות ב-11 של ברנדון רוג'רס.

אנדרה גומש שחקן ברצלונה. GettyImages
יקבל קרדיט? אנדרה גומש/GettyImages

פ.ס.וו איינדהובן - רוסטוב (21:45)

המארחת מהולנד צברה נקודה בלבד בקמפיין הנוכחי, אך ניצחון ביתי על הרוסים יעניק לה את המקום בליגה האירופית. מנגד, רוסטוב הפתיעה במחזור הקודם עם 2:3 גדול על באיירן מינכן, ואם המשחק בהולנד יסתיים בתיקו היא זאת שתסיים במקום השלישי. הקבוצה מאיינדהובן לא מצויה בכושר טוב עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים שלה, בעוד האורחת ניצחה בשלושה מתוך שישה, אך סיימה ב-0:0 עם זניט במחזור הליגה האחרון.

באיירן מינכן - אתלטיקו מדריד (21:45, ספורט 5+)

ההפסד המפתיע של הגרמנים במחזור הקודם לא הותיר לה סיכוי לסיים בראשות הבית, בעוד הקבוצה של דייגו סימאונה משייטת במפעל עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. ניצחון מחר על אלופת גרמניה, יהפוך אותה לקבוצה השביעית בהיסטוריה של המפעל שמסיימת את שלב הבתים עם מאזן מושלם. מי שחזר לסגל אתלטיקו מדריד הוא פרננדו טורס, לאחר שסבל מפציעה בשבועיים האחרונים. מן העבר השני, שחקניו של אנצ'לוטי התייצבו לאחר שני ההפסדים הרצופים שספגו, לרוסטוב באירופה ולדורטמונד בליגה, עם שני ניצחונות רצופים בהם כבשה חמישה שערים.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הקבוצה השביעית בהיסטוריה עם מאזן מושלם בשלב הבתים? טורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully