וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ שוחח עם ניר קלינגר ודני גולן, ההחלטה תתקבל ביממה הקרובה

6.12.2016 / 0:03

בעלי הפועל חיפה שוחח עם מאמן מכבי שעריים, שצפוי לצרף אליו לצוות את דני גולן, איתו דיבר. ההודעה הרשמית על ההחלטה של כץ בנושא צפויה רק לאחר סיכום כספי עם השניים

- בעלי הפועל חיפה יואב כץ והמאמן אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
עדיין אין החלטה. כץ וכהן/אדריאן הרבשטיין

אחרי שבעלי הפועל חיפה יואב כץ שוחח אתמול (שני) עם אלי כהן והוחלט כי לא יגיע לאימון מחר בשל מחלה, כץ פנה רשמית לניר קלינגר והציע לו את משרת המנג'ר. קלינגר התנה זאת בכך שדני גולן, שעל מועמדותו לתפקיד המאמן פרסמנו במוצאי שבת, יהיה המאמן שיעמוד על הקווים. כץ הבטיח כי יודיע רשמית על החלטתו ביממה הקרובה. כץ התלבט האם לתת את המשרה לגולן לבדו, או לצרף אליו את קלינגר.

כזכור, בשיחה מוקדמת שנערכה הבהיר כץ למאמן שהוא רוצה שהבלם אושרי רואש יחזור לסגל. כהן עצמו מעוניין לאפשר לו להתאמן, אבל לא מעריך מקצועית את הבלם ולכן לא מוכן לשתפו, מה שרק מחריף את המתיחות בין הבעלים למאמן. בשיחה מארצות הברית, הסביר כץ מדוע הפועל חיפה זקוקה לשינוי ביחס למצב הנוכחי.

עוד בנושא:

אלי כהן לא יקבל את התנצלותו של אושרי רואש, יואב כץ צפוי לפטרו
הפועל חיפה: "השעיה, קנס והתנצלות הם הוכחה לכך שהשחקן הביע חרטה"

דונלד טראמפ בפגישה עם מיט רומני, ניו ג'רזי, 19 בנובמבר 2016. AP
אפשר ללמוד מהם? טראמפ ורומני/AP

"מיט רומני, המועמד הרפובליקני בבחירות בשנת 2012, יצא בפומבי נגד דונלד טראמפ וכינה אותו רמאי. המועמד של הרפובליקנים, מבקש מהקהל לא לתמוך במועמד מטעם המפלגה", פתח כץ בשיחה עם וואלה! ספורט, "כשנגמרו הבחירות וטראמפ ניצח, הוא הזמין את את רומני לדבר איתו על משרת שר החוץ. כמה פעמים הוא יצא נגדו? אבל טראמפ הציע לו את משרת שר החוץ. הוא שם את טובת המדינה לפני האינטרס האישי שלו. גם בהפועל חיפה המצב צריך להיות כזה. הצדדים צריכים לשים את טובת הקבוצה לפני האגו שלהם".

כץ הוסיף: "אם טראמפ ורומני, עם אגו בשמיים עושים את זה, אלי כהן ורואש יכולים לעשות את זה גם כן. המעמד שלהם פחות גבוה ויש להם פחות כסף. טובת הקבוצה מעל הכל". בנוגע לרואש כץ המשיך ואמר: "בשבעת המשחקים האחרונים ההגנה שלנו מאוד חלשה. היא ספגה כמעט הכי הרבה שערים בליגה. אני חושב ששינוי הוא מתאים. כל מה שניסינו עד עכשיו לא הצליח".

עדכון אחרון: 16:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully