וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה על הפועל תל אביב 84:92 בהארכה

המארחת הובילה במהלך רוב שלבי המשחק, אך נגררה להארכה ורשמה הפסד רביעי העונה. וואייט הצטיין (31 נקודות, 10 אסיסטים). הפועל אילת גברה על מכבי אשדוד/באר טוביה 77:85, רות'בארט הורחק

one

המחזור התשיעי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שני מפגשים. במוקד, הפועל חולון גברה 84:92 על הפועל תל אביב לאחר הארכה. במשחק נוסף, גברה הפועל אילת 77:85 על מכבי אשדוד/באר טוביה.

קאליף וואייט נאבק בריצ'רד הוואל/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל חולון 92:84

הפועל חולון רשמה הערב ניצחון חשוב מאוד, 84:92 על הפועל תל אביב לאחר הארכה. הקבוצה של דן שמיר פיגרה במהלך רוב שלבי המשחק, אך הצליחה להשאר בתמונה בזכות משחק מצוין של קאליף וואייט. במחצית השנייה גם דריון אטקינס היה טוב, וריצת 0:7 של האורחת ברבע האחרון החזירה אותה למשחק. בדקות הסיום וויליאמס וטאקר החטיאו זריקות עונשין קריטיות, ואפשרו לשחקני חולון לכפות הארכה. בחמש הדקות הנוספות הקבוצה של אברהמי איבדה את הראש עם איבודים מיותרים, כשמנגד וואייט המשיך במשחק הנהדר והוביל את חולון לניצחון. הקבוצה של שמיר קוטעת רצף של שני הפסדים ועולה למקום השני, הפועל תל אביב יורדת למאזן 4:5.

מהלך המשחק:

דרל וויליאמס פתח טוב אצל המארחת ועם שש נקודות רצופות הוליך אותם ליתרון, קאליף וואייט ייצר נקודות, סיפק אסיסטים לחבריו ולא נתן לקבוצה של אברהמי לברוח. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של הפועל תל אביב, 17:20. המארחת פתחה גם את הרבע השני עם הרבה אנרגיות, ושלשות של גינת ובלאט המשיכו את הריצה. המחצית הסתיימה ביתרון 38:42 להפועל תל אביב. הרבע השלישי נפתח עם התקפות רעות משני הצדדים, אך טאקר הצליח לייצר נקודות עבור תל אביב, בעוד וואייט המשיך במשחק הטוב שלו לזכות חולון. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 52:59 לזכות הפועל תל אביב. הרבע האחרון היה של שחקניו של שמיר, שעם ריצת 0:7 לקראת הסיום הפכו את הדקות האחרונות למותחות מאוד. ביתרון שתי נקודות למארחת, בלאט ביצע עבירה על וואייט ושלח אותו לקו. הגארד קלע והשווה ל-78:78. המשחק נכנס להארכה, במהלכה הקבוצה של אברהמי איבדה כדורים ונראתה רע. מנגד, שלשות של וואייט ויאנגר סגרו את הסיפור. הפועל חולון מנצחת 84:92.

קלעו להפועל תל אביב: אלאנדו טאקר 21 נקודות (6 מ-15 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, אדריאן בנקס 15, דרל וויליאמס 12 ו-7 ריבאונדים, ריצ'ארד הוואל 11 ו-6 ריבאונדים, תמיר בלאט 11 ו-6 אסיסטים, תומר גינת 8 ו-5 ריבאונדים, רביב לימונד 6. מתן נאור (6 ריבאונדים ב-19:34 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל חולון: קאליף וואייט 31 נקודות (8 מ-16 מהשדה), 10 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 5 חטיפות, 5 איבודים, סחיטת 11 עבירות, מדד 44, דריון אטקינס 17 ו-12 ריבאונדים, ג'יימס בל 14, אלכס צ'וברביץ' 9, שלומי הרוש 7 ו-5 ריבאונדים, טוני יאנגר 6, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טרה קלי 6, גוני יזרעאלי 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון (ימין) מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הצטיין. וואייט מול וויליאמס/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי אשדוד/באר טוביה 77:85

צפו בתקציר המשחק

הפועל אילת רשמה הערב (שני) את ניצחונה הרביעי בליגת העל, כשגברה על מכבי אשדוד/באר טוביה 77:85. שחקניו של עודד קטש פתחו טוב יותר את המשחק, בעיקר בזכות אחוזי קליעה טובים של לנדון מילבורן וחנן קולמן. בהמשך אילת פתחה פער דו ספרתי, ניצחה את הרבע השני 15:22 והמשיכה לשלוט במשחק. במחצית השנייה האורחת נאלצה לרדוף אחרי המארחת והצליחה לצמק את ההפרש כשצ'ייס סיימון ודניאל יואינג נראו טוב, אך זה לא הספיק. אילת רושמת ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית, אשדוד יורדת למאזן 6:3.

מהלך המשחק:

אילת פתחה טוב יותר את המשחק עם אחוזים טובים מחוץ לקשת, אך ג'ייק כהן ממשיך ביכולת הטובה שלו העונה והוא אומר את אשדוד בתמונה. מי שנראה טוב אצל המארחת הוא לנדון מילבורן, שהוביל את קבוצתו ליתרון. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 20:25 לאילת. בפתיחת הרבע השני, רוברט רות'בארט ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, זרק את הכדור לעבר שחקן אשדוד והורחק מהמשחק. למרות ההרחקה שחקניו של קטש המשיכו במומנטום, כשמילבורן ומנקו הוליכו אותה לרבע שני מצוין. המחצית הסתיימה ביתרון 35:47 למארחת. הרבע השלישי היה צמוד כשהאורחת ניסתה לנגוס בהפרש. יואינג היה טוב באשדוד, אך באקנר וקולמן שמרו על היתרון של אילת, שירדה לרבע האחרון כשהיא מובילה 56:63. לקראת הסיום יואינג וסיימון החלו לקחת אחריות באשדוד וצימקו לשלוש בלבד, אך הנרי קבר שלשה גדולה 40 שניות לסיום, ולאחר מכן אשדוד לא הצליחה לחזור. אילת מנצחת בסיום 77:85.

קלעו להפועל אילת: לנדון מילבורן 18 נקודות (5 מ-13 מהשדה), טוני מיטשל 12 ו-6 ריבאונדים, רג'ילאנד באקנר 12, 7 ריבאונדים, 5 איבודים ו-5 חסימות, פריאיי הנרי 11, 6 חטיפות ו-5 ריבאונדים, חנן קולמן 11, רפי מנקו 10, רוברט רות'בארט 4 (הורחק), דניאל דנינו 3, נאור שרון 2, אלון ספיר 2. אפיק ניסים (04:56) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: ג'ייק כהן 17 נקודות, דניאל יואינג 17 ו-6 איבודים, צ'ייס סימון 16, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בן אלטיט 13 ו-9 ריבאונדים, אדם אריאל 5, יפתח זיו 5, אד דניאל 2, קליסטוס אזיקוו 2.

שחקן מכבי אשדוד יפתח זיו. ברני ארדוב
הפסד נוסף. יפתח זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully