וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ארד על סוגיית סמדג'ה-זאבי: "עצוב לי שבבית שלי יש דברים כאלו"

5.12.2016 / 13:30

חברת הנהלת הוועד האולימפי התייחסה לסכסוך בין ג'ודוקא העבר: "יש מקום בכל האיגודים לאנשים הטובים". יגאל כרמי: "היום שאחרי צריך להיות חלק משגרת הספורטאי האולימפי"

יוסי ציפקיס

קמפוס תל אביב של גוגל אירח הבוקר (שני) את הספורטאים האולימפיים של ישראל לכנס של היום שאחרי. במהלך האירוע התייחסה לראשונה יעל ארד לכל הבלגן שקורה באיגוד הג'ודו סביב המאבק בין אורן סמדג'ה לאריק זאבי ואמרה: "עצוב לי שבבית שלי יש דברים כאלו. יש מקום בכל האיגודים לאנשים הטובים ואם צריך לעשות משהו כדי להחזיר את אריק לעבוד ביחד עם אורן באיגוד אז אני ארתום את זה בשביל זה ואסייע. משה פונטי כיו"ר מוביל את איגוד הג'ודו למקומות מצוינים ואין לי ספק בכך. אני פשוט חושבת שאם צריך שאחד פלוס אחד יהיה שווה ארבע, אז אנחנו צריכים לדאוג שזה יהיה שווה ארבע. נכון, כולנו ספורטאים ולכולנו יש אגו, אבל צריך למצוא את הדרך לשלב בין שני האנשים הנפלאים האלו, שהביאו הרבה כבוד למדינה כספורטאים וכמאמנים".

יושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי פתח את הכנס ואמר: "היום שאחרי מיועד בשבילכם הספורטאים האולימפיים. יש לנו תוכניות שתומכות ליום שאחרי. הכנה נכונה לקראת החיים החדשים היא באחריותנו. היום שאחרי צריך להיות חלק משגרת הספורטאי האולימפי".

ארד, שיזמה את התכנית עבור הספורטאים האולימפיים, אמרה בכנס: "אנחנו משיקים תכנית כדי לשים את הספורטאים במרכז. אנחנו נמצאים כאן בקמפוס גוגל ולא במקרה. במגזר הצבאי כאן במדינה, יש אנשים שדואגים אחד לשני ודואגים להם אחרי שהם פרשו מהצבא. בספורט לצערי זה עדיין לא כך. יש צורך בנטוורקינג. אנחנו רוצים שאיתי מרגלית וטל סנונית שהיו ספוטראי עבר והצליחו בעסקים יעזרו. זו פעם ראשונה שהספורט הישראלי משקיע מאמץ בדברים שלא יביאו מדליות, אבל מה שאנחנו עושים ביום שאחרי יביא הרבה גאווה לספורט הישראלי. ילדים צריכים לראות אתכם מצליחים גם ביום שאחרי. ספורטאי לא צריך לשלם קנס על המאמץ שלו. בחיים האזרחיים אין מאמנים ואנחנו רוצים לייצר בחיים שאחרי מעטפת של צמיחה. אנחנו בצומת דרכים וזה לא טריוויאלי להזיז את המשחתת הזו למים אחרים".

יעל ארד. יוסי ציפקיס
"ספורטאי לא צריך לשלם קנס על המאמץ שלו". ארד/יוסי ציפקיס

ארד הוסיפה: "אומרים שאין עסק מצליח בלי אנשים טובים, וכדורסלנית העבר, לימור מזרחי, שתנהל את הפרויקט הזה, עובדת כבר הרבה זמן בשבילכם. לפרויקט הזה יהיו אנשים ויהיה זמן". "מהות הפרויקט הוא תמיכה אישית, ייעוץ והכוונה וסבסוד", אמרה מזרחי.

מנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, התייחס אף הוא לנושא: "המפגש הזה בין ספוטראי עבר מובילים במשק אשר נרתמו לסייע בהתנדבות מלאה לספורטאים העכשוויים זה פשוט תענוג. המתעמלות פורשות בגיל צעיר אבל בקליעה הספורטאי פעיל עד גיל מבוגר. נמרוד משיח לא היה בשום אולימפיאדה אבל הוא ספורטאי על וגם לו מגיעה התייחסות הולמת. כל מי שהיה שלוש שנים בסגל הארד של הוועד האולימפי ראוי להיות בתכנית הזו. מבחינתנו תאריך ההתחלה הוא ה-1 בינואר 2016 ואנחנו הולכים שלוש שנים לאחור מתאריך הזה. נסייע בניהול הקריירה של הספורטאים, בטיפוח כישורי חיים, דלתות ייפתחו עבורם ובעיקר נשמש עבורם כאוזן קשבת".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג. יוסי ציפקיס
לוסטיג/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • יגאל כרמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully