וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לא יקבל את התנצלותו של אושרי רואש, יואב כץ צפוי לפטרו

5.12.2016 / 10:31

הפועל חיפה הודיעה על העונש של הבלם שנקנס (20 אחוז ממשכורתו) והתנצל. המאמן צפוי להודיע לבעלים כי הוא לא מתכוון לקבלו בחזרה. כץ גישש אצל קלינגר וגולן, גם בנאדו וקורצקי על הכוונת

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. הפועל חיפה, אתר רשמי
כץ בירך על ההחלטה. רואש במהלך ועדת המשמעת/אתר רשמי, הפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (שני) כי הבלם אושרי רואש ייענש בעקבות התקרית עם אלי כהן. "רואש עמד בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון שכללה את דורון אוסידון, רון פלדהיים, נועם רגב ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון", נמסר בהודעת הקבוצה. "בוועדת המשמעת הוחלט כי השחקן יתנצל בפני השחקנים והמאמן, יזמין את השחקנים לארוחה ויקנס בסכום של כ-20 אחוזים משכרו (על פי סעיף 237 בתקנון המשמעת האחיד של ההתאחדות לכדורגל). רואש התנצל לפני האימון בפני השחקנים על התנהגותו ושב לאימונים אחרי שבוע בו היה מושעה בהסכמתו וביוזמתו. הבעלים יואב כץ בירך על החלטת הוועדה".

כץ השוהה בארצות הברית ישוחח אחר הצהריים עם כהן, יבשר לו רשמית על העונש ואז גם יוחלט סופית האם יפוטר. על פי גורמים במועדון, שמנסים לשכנע את כהן ליישר קו עם החלטת הוועדה, המאמן נוטה להשיב כי רואש יכול לחזור לאימונים אך יהיה חלק מהסגל בהתאם לשיקולים המקצועיים. לא בטוח שכץ יקבל זאת, משום שהוא מעוניין שרואש יהיה חלק מהותי מהסגל, ובמקרה כזה הוא יפטר את כהן. הבלם כבר התאמן הבוקר עם הקבוצה וללא כהן, כזכור, שלא הגיע לאימון בשל מחלה. כזכור, גורמים במועדון אמרו בנושא: "אפשר יהיה להבין את ההחלטה של אלי. מצד אחד השחקן כבר נענש אך מצד שני במקרה של עזיבה יהיה כתם על המועדון שלא מעט אנשים חוששים ממנו". כזכור, מלבד ניר קלינגר ומנחם קורצקי אליהם נעשתה פנייה מטעם המועדון, גם דני גולן ואריק בנאדו הוזכרו כמועמדים. יחד עם זאת, כץ ישמע את כהן ואז יחליט לגבי ההמשך. ככל הידוע, כץ כבר שוחח עם קלינגר שעניין אותו במשרה במקרה שכהן יפוטר. קלינגר נמצא בהכנות למשחק של שעריים וישוחח עם כץ שוב רק לאחריו, כדי לשמוע על ההתפתחויות.

עוד בנושא:

"השעיה, קנס והתנצלות הם הוכחה לכך שהשחקן הביע חרטה"
אחרי האולטימטום, כהן יצטרך להחליט האם יקבל את רואש
אולטימטום לאלי כהן: אושרי רואש יחזור לסגל, אחרת כץ יפטרו
פיצוץ בין יואב כץ לאלי כהן. הפועל חיפה גיששה אצל מאמנים אחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully