וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדיניו חתם בשאפקואנסה": הטעות שהפכה לוויראלית

הרשתות החברתיות הוצפו ביום ראשון בתמונה של הקשר הוותיק "מוצג" בקבוצה שאיבדה 19 שחקנים באסון האווירי. בדיקה פשוטה גילתה שמדובר בתמונה מ-2008. גם "הסאן" נפלו בפח

רויטרס

במשך דקות ארוכות אתמול (ראשון) אוהדי כדורגל רבים ברחבי העולם היו משוכנעים שרונאלדיניו חתם ואפילו הוצג בשאפקואנסה. "הידיעה המרגשת" התפשטה ברשתות החברתיות, כמה כלי תקשורת פירסמו אותה, אבל בירור קצר העלה שלא דובים ולא יער.

המקור לטעות היה בתמונה בה רונאלדיניו נראה מחזיק חולצה ירוקה - צבע החולצות של שאפקואנסה - עם המספר 10 ושמו. אלא שבדיקה קצרה גילתה את מקור הטעות. בתמונה לצדו של רונאלדיניו מופיעים אשה ותג שנושא את שמה: Candace Matthew. חיפוש פשוט בגוגל של שמה בצירוף שמו של רונאלדיניו, מגלה שמדובר בתמונה ישנה מ-2008, ממסיבת עיתונאים אחרי שהברזילאי חתם על הסכם חסות עם חברת ויטמינים.

לא ברור מי הצית את האש, אבל ההתרגשות אתמול הייתה בשיאה ולא במקרה. אחרי האסון האווירי שגבה את חייהם של 19 משחקני שאפקואנסה, החל קמפיין אוהדים אינטרנטי שקורא להצטרפותו של רונאלדיניו לשאפקואנסה. אחיו של הכדורגלן הוותיק שמשמש גם כסוכנו, התראיין והביע פתיחות לרעיון הזה. "הצגתו של רונאלדיניו בשאפה", ביחד עם תמונת פוטושופ שלו במדי הקבוצה, הפכו אתמול ויראליות.

גם ב"הסאן" הבריטי נפלו ופח ומיהרו להעלות ידיעה שרונאלדיניו חתם בשאפה. אחרי שהטעות התבררה, באתר דאגו לגנוז את הידיעה. בחשבון הטוויטר Scouted Football נפלו בפח והאשימו: "הנכונות הבוטה לשקר כדי ליצור 'חדשות' שהם רוצים שאנשים רוצים לשמוע ולא צריכים לשמוע, היא מגעילה".

אגב, לא מן הנמנע שרונאלדיניו אכן יחתום בשאפקואנסה בסופו של דבר.

עוד בנושא:

אסון שאפקואנסה: כל החדשות והסיפורים על הטרגדיה
קורבנות אסון שאפקואנסה הוחזרו הביתה: "גיבורים לא מתים, הם הופכים לאגדות"

"רונאלדיניו חתם בשאפקואנסה",. טוויטר, צילום מסך
"רונאלדיניו חתם בשאפקואנסה",/צילום מסך, טוויטר
"רונאלדיניו חותם בשאפקואנסה", מתוך טוויטר. טוויטר, אתר רשמי
"רונאלדיניו חותם בשאפקואנסה", מתוך טוויטר/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully