וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קווינסי מילר התאמן עם חבריו לראשונה מאז הפציעה

5.12.2016 / 21:52

הפורוורד האמריקאי שקרע שתי רצועות בברך השתתף במשחקונים של 5 על 5 ולא חש בכאבים: "סיימתי אימון ראשון, אני משתפר". הצהובים מרוצים מויקטור ראד: "הטיפול בו הוכיח את עצמו"

one

לראשונה מאז הפציעה הקשה ברצועות הברך, התאמן היום (שני) קווינסי מילר עם מכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי השתתף במשחקונים של 5 על 5, כולל מגע, נראה טוב, לא חש בכאבים וצפוי לבנות בהדרגה את כושר המשחק שלו. בשלב זה ימשיך לערוך אימונים חלקיים. מילר סבל מקרע בשתי רצועות בברך בחודש יולי, כשההערכות הראשוניות דיברו על היעדרות של 6-9 חודשים, אולם עושה רושם שקצב ההחלמה שלו מהיר יותר.

"סיימתי אימון ראשון, הצלחה", צייץ מילר, "אני משתפר".

עוד בנושא:

רמי הדר: "כשמקל טוב הוא משחק. הוא שחקן חשוב עבורנו"
81:83 דחוק למכבי תל אביב על מכבי חיפה

קווינסי מילר, מכבי תל אביב. מור שאולי
בדרך חזרה? מילר/מור שאולי

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) 81:83 על מכבי חיפה בתום דרמה ושמרה על היתרון שיש לה בראש טבלת ליגת העל. הקבוצה של רמי הדר, שהגיעה למשחק אחרי ההפסד המאכזב בבית לאפס אנדולו איסטנבול ביום חמישי, פיגרה בשלבים משמעותיים של המשחק, אבל חזרה לקראת הסיום וניצחה הודות לסיום מצוין של סוני ווימס.

ויקטור ראד שקלע 21 נקודות, סחט מחמאות בסיום ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "היו עלינו הרבה ביקורות שלא שחררנו אותו או השעינו אותו בגלל ההתנהלות שלו, אבל יש לנו ניסיון בטיפול בדברים מהסוג הזה. הדרך שבה טיפלנו בויקטור ראד הוכיחה את עצמה, וקיבלנו אותו בצורה מצוינת בתקופה האחרונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי תל אביב רמי הדר, סוני ווימס. ברני ארדוב
ניצחון דחוק. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

סוני ווימס סיכם: "במשחק הקודם הייתי יותר מדי פאסיבי, הייתי חייב להיות אגרסיבי כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח. דיברתי על זה עם המאמן וניסינו להבין דברים, כי אנחנו עדיין מתחברים לשיטה. העונה עוד ארוכה, אנחנו משחקים 80-90 משחקים, כל משחק הוא חשוב,. אין לנו זמן להתחיל לחשוב על כל משחק שהיה".

הפורוורד התייחס לדבריו בעבר כי יהיה "לברון של מכבי תל אביב" ועל שיתוף הפעולה הלא פורה שלו עם אנדרו גאודלוק: "ציטטו אותי לא נכון, אני לא אומר שאני רוצה להיות לברון של מכבי, אלא לעשות מה שלברון עושה בשביל הקבוצה שלו. לשמור על השחקן הכי טוב של היריבה, לקחת 8 ריבאונדים, לעזור לקבוצה שלי ככה. לעזור בהתקפה, בהגנה, באסיסטים. זה התפקיד שאני רוצה במכבי. אין לי בעיה לשחק עם גאודלוק, שמעתי על זה הרבה שמועות, אני ואנדרו בסדר גמור. אני חושב שהמאמנים מנסים למצוא את הדרך ששנינו נשחק ביחד, כי אנחנו משחקים בשיטה שונה. אני יותר יוצר, ואנדרו הוא יותר קלע. זה צריך לקרות בקרוב, וזה צריך לקרות מהר".

במכבי יחלו כבר היום בהכנות לקראת משחק היורוליג ביום רביעי נגד באמברג הגרמנית, שממוקמת בתחתית הטבלה. המשחק הוקדם ליום רביעי בגלל שביום חמישי בערב קבוצת הכדורגל תארח את דאנדוק.

עדכון ראשון: 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully