וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה פנתה לחיים סילבס שסירב, השחקנים מבקרים את אברמוב

הזהובים, שניהלו מגעים עם מאמן רעננה בקיץ, פנו אליו שוב ושמעו תשובה שלילית. קשטן עדיין מועמד. שחקנים ביקרו את אברמוב, שיצא לבלות אחרי ההפסד: "שיתעסק בלתקן את הבעיות במקום להתראיין בכל מקום"

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
אחרי אבוקסיס, גם סילבס סירב בנימוס/אדריאן הרבשטיין

ההפסד להפועל תל אביב 1:0 אמש (ראשון) באצטדיון המושבה הציף בבני יהודה פעם נוספת את תחושות האכזבה והחששות מירידת ליגה. בקבוצה מבינים היטב שאם לא יגיע שינוי בצוות המקצועי ובסגל השחקנים, משימת ההישארות תהיה קשה ביותר. בסיום המשחק הבעלים ברק אברמוב הסתודד עם חברי ההנהלה ודיבר על החשיבות בשינוי. לאחר מכן, בלילה, על אף ההפסד, נצפה מבלה בפאב בתל אביב.

לוואלה! ספורט נודע כי מלבד יוסי אבוקסיס שכבר הודיע שיישאר בבני סכנין, אברמוב פנה גם למאמן הפועל רעננה, חיים סילבס, ועניין אותו בהגעה לשכונת התקווה. אברמוב ניהל מגעים עם סילבס כבר בקיץ, אך השניים לא הגיעו להסכמות.

עוד בנושא:

בני יהודה הפסידה להפועל תל אביב 1:0
יעקב אסייג: "לא מפריע לי שמדברים עם מאמנים"

בכל מקרה, בבני יהודה ממשיכים לחפש מאמן או מנהל מקצועי שיהיה מעל יעקב אסייג. אברמוב ואסייג אמורים להיפגש מחר ונראה שהאחרון יסביר לבעלים שהוא מעדיף אדם כמו דרור קשטן שיקבל את תפקיד המנהל המקצועי והוא יהיה כפוף אליו. בכל אופן, על אסייג תהיה מקובלת כל החלטה שאברמוב יקבל. האפשרות לצרף את קשטן לצוות המקצועי נשקלת בכובד ראש.

אחרי המשחק השחקנים עסקו בעיקר בהאשמות הדדיות, רובן לעבר אלון תורג'מן. השחקנים ביקרו גם את הבעלים של הקבוצה. "קשה לרדת לקרקע אחרי ניצחון על מכבי תל אביב", אמר אחד השחקנים. "במיוחד כשהבעלים מתראיין בכל מקום. זה נתן תחושה כאילו יצאנו מהמשבר. עדיף שברק יתעסק בלתקן את הבעיות בקבוצה ולא בראיונות. במיוחד במצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully