וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוריניו נטש בזעם את מסיבת העיתונאים, ברשת לועגים לפלאיני

מאמן מנצ'סטר יונייטד, שהתעקש: "אנחנו משחקים היטב, התוצאות לא משקפות" וסירב להגיב על שריקת הפנדל, היה עצבני בסיום. הגולשים לא ריחמו על הקשר שעלה מהספסל ועשה את העבירה ברחבה

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
מה יהיה? פלאיני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (ראשון) 1:1 שלישי ברציפות במסגרת הפרמיירליג - הפעם בחוץ מול אברטון. השדים האדומים עלו ליתרון משער נהדר של זלאטן איברהימוביץ', אולם בדקה ה-85 עלה מרואן פלאיני מהספסל, שלוש דקות לאחר מכן הכשיל ברחבה את אידריסה גיי, ודקה לאחר מכן ראה את לייטון ביינס קובע את תוצאת המשחק.

בסיום, נשאל כמובן ז'וזה מוריניו על ההחלטה להעלות את אקס אברטון מהספסל ועל הפנדל הדרמטי. "לא יודע, אין תגובה", התעקש הפורטוגלי. "היינו הקבוצה הטובה יותר היום והתואצה לא משקפת את ההבדלים בין הקבוצות". כשנשאל האם יש משהו שהוא יכול לעשות כדי לשנות את המזל של קבוצתו, השיב מוריניו: "לא. אנחנו חייבים לעבוד".

המנג'ר האדום הוסיף: "אני מודאג כי אנחנו לא משיגים את התוצאות שמגיעות לנו. אני מרוצה שהקבוצה שלי משחקת היטב, הבעיה היא שהמקום שלנו בטבלה לא משקף את זה. העונה, מה שחשוב זה התוצאות ולא איכות המשחק". אם זה לא מספיק, מוריניו הגיע עצבני למסיבת העיתונאים בסיום המשחק ואחרי שענה על מספר שאלות נטש אותה בזעם.

צפו במוריניו במסע"ת

פיל ג'ונס, שזכה למחמאות ממאמנו, הוסיף: "שלטנו במשחק מהפתיחה ועד הדקה ה-60. אולי לא יצרנו מצבים כמו בחלק מהמשחקים הקודמים. אולי זה עניין של ריכוז או תשישות, וזה עולה לנו בנקודות. זה משחק רביעי או חמישי בו שלטנו ולא ניצחנו. המאמן מאמין בי וזה נחמד, אבל כרגע מה שחשוב זה להשיג תוצאות".

כובש שער השוויון לייטון ביינס אמר: "זה מרגיש כמו נקודה, לא כמו ניצחון, דחפנו וניסינו אבל לא הצלחנו להשיג שלוש נקודות. להבקיע כל כך מאוחר מרגיש טוב, ידעתי לאן אני רוצה לבעוט. אנחנו רוצים לחזור לנצח, זה נורמלי שכשאתה לא מנצח, הביטחון שלך לא מאוד גבוה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ואברטון נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

מיטב הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully