וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ פיטר את אלי כהן מהפועל חיפה: "מאמין שניפגש בהמשך"

8.12.2016 / 10:35

רשמי: בעלי המועדון נפרד מאלי כהן: "מאמין שניפגש בהמשך הדרך, מודה לאלי כהן על תרומתו". קלינגר ימונה לתפקיד המנהל המקצועי, שחקן הסביר: "ההליך היה ארוך מדי". שיש ושיימן סומנו

- בעלי הפועל חיפה יואב כץ והמאמן אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
זה נגמר. יואב כץ עם אלי כהן בתחילת העונה/אדריאן הרבשטיין

בעלי הפועל חיפה יואב כץ פיטר הבוקר (חמישי) באופן רשמי את אלי כהן. כץ נתן למאמן מכתב פיטורים, עליו חתם המאמן ובו הודיע הבעלים לו על הפסקת עבודתו. היום כץ צפוי להודיע על מינויו של דני גולן כמאמן כאשר ניר קלינגר ישמש כהמנהל המקצועי.

את אימון הבוקר של הקבוצה יעביר מאיר בן מרגי וזאת בשל העובדה כי קלינגר וגולן לא הצטרפו באופו רשמי. בן מרגי יעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב כאשר קלינגר וגולן יצפו במשחק מהיציע. בהודעה הרשמית נפרד יואב כץ מהמאמן: "אני מודה לאלי כהן על תרומתו למועדון, אלי הוא מאמן מקצועי ויסודי. אני מאחל לו בהצלחה ומאמין שניפגש בהמשך הדרך".


עוד בנושא:

"בית"ר לא יכולה להיות שבויה בידי חבורה שהגזענות אצלה מעל המועדון"
הפועל חיפה רוצה את שיימן. מעקב אחר שחקני הפועל תל אביב
לאחר שיחה לילית: יואב כץ צפוי לפטר היום את אלי כהן
יואב כץ שוחח עם ניר קלינגר ודני גולן, ההחלטה תתקבל ביממה הקרובה
אלי כהן לא יקבל את התנצלותו של אושרי רואש, יואב כץ צפוי לפטרו

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. מגד גוזני
סוף הרומן. אלי כהן/מגד גוזני

לאחר שיחה שנערכה בין הצדדים, החליט בעלי הפועל חיפה יואב כץ לפטר את אלי כהן. המתיחות בין המאמן לבעלים יואב כץ עלתה מדרגה בעקבות פרשת אושרי רואש, עליה פורסם בוואלה! ספורט, ובסופה הוחלט שהצדדים ייפרדו. אלי כהן צפוי לקבל שתי משכורות נוספות בתמורה לעזיבה, את משכורות חודש דצמבר וינואר. המאמן צבר 13 נקודות אחרי 12 מחזורים וקבוצתו מדורגת במקום התשיעי עם יחס שערים 20:15.

בעקבות עזיבת כהן, מי שישוב לסגל הוא הבלם אושרי רואש. חלק מהשחקנים טוענים כי מדובר בצעד לא שגרתי של המועדון, שהעדיף להחזיר לסגל שחקן שקילל את המאמן. כץ מצפה שרואש יהיה חלק מהותי מהסגל ואף יחזור לשחק. בשיחה בין כץ לכהן, הבהיר הבעלים כי הקרע עם חלק מאנשי המועדון הוביל להחלטה. כץ ציין את העימות עם דורון אוסידון ויוסי דורה (מוקדם יותר העונה) כחלק מהשיקול הכללי שהוביל להחלטה. עוד קודם לכן, גורמים במועדון ייעצו לכהן להתפטר, אך הוא דחה את ההצעה וקיבל את ההודעה מכץ.

שחקן הפועל חיפה התייחס לעניין כשאמר: "המשחק כבר ממש מתקרב והגיע הזמן שכץ יכריז על המאמן. ההליך הזה היה ארוך מדי, והיה ראוי שיסיימו אותו עוד קודם". ללא קשר, במועדון סימנו את גל שיש ושמואל שיימן מהפועל תל אביב כמועמדים לחיזוק חולית ההגנה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
השחקנים מתאמנים בצל הפרשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully