וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "קאריוס יצטרך להשתפר", קלופ: "אני בטוח שגם אותו ביקרו"

ההפסד הדרמטי של ליברפול הצית מאבק תקשורתי בין הגרמני לשחקן העבר שאמר: "הוא לא שכנע אותי באף משחק". קלופ על המשחק: "ב-0:2 הפסקנו לשחק". וגם: ברחבי הרשת לועגים למייטי רדס

מאמן ליברפול יורגן קלופ על כר הדשא. GettyImages
"הגיע להם לנצח". קלופ/GettyImages

ההפסד הדרמטי של ליברפול הערב (ראשון), 4:3 לבורנמות' אחרי שהובילה 1:3 בדקה ה-76, הצית מאבק תקשורתי בין יורגן קלופ לפרשן וכוכב העבר של הקבוצה, ג'יימי קראגר, לאחר שהאחרון העביר ביקורת על השוער לוריס קאריוס. "הוא לא שכנע אותי באף משחק", אמר, "הוא יצטרך להשתפר באופן משמעותי. יותר מידי פעמים בשנתיים-שלוש האחרונות שחקני ליברפול התפרקו תחת לחץ, ההגנה והשוער לא מצליחים להתמודד".

המאמן יצא מיד להגנתו של בן ארצו, ובנימה עוקצנית: "אין בעיה. אם אתה עושה טעויות מגיעה לך ביקורת. אני בטוח שמישהו העביר ביקורת על קראגר בקריירה שלו. השער האחרון שקאריוס ספג היה בגלל חוסר מזל, זה לא אומר כלום לגביו".

על המשחק אמר קלופ: "קודם כל, אני מוכרח להגיע שהניצחון הגיע לבורנמות', זה היה קרב אדיר שלהם. איבדנו את המשחק כי פתחנו להם את הדלת והם ניצלו את זה עם שערים נהדרים. כשהובלנו 0:2 היינו סטטיים והפסקנו לשחק כדורגל. אנחנו חייבים ללמוד מזה. זה מרגיש לא טוב כרגע אבל זה לפעמים צריך משחקים כאלה. זה יוכל לעזור לנו בהמשך, אין דרך בלי מכשולים. דברים כאלה קורים, אי אפשר לזכות באליפות כבר בדצמבר, כמו שאי אפשר לעלות ולרדת ליגה. הבסיס שלנו טוב אבל אנחנו לא מנצלים מספיק את האיכות שלנו".

עוד בנושא

אנגליה: בורנמות' ביצעה מהפך מטורף וגברה 3:4 על ליברפול

כובש שער הניצחן בתוספת הזמן, נתן אקה, מושאל מצ'לסי שכמובן שמחה מאוד על ההפסד של ליברפול, שהשאיר אותה במרחק של ארבע נקודות. זו הייתה הפעם ה-1,062 שקבוצה הובילה 0:2 במחצית בפרמיירליג, רק 22 הפסידו (2.1 אחוז). המייטי רדס הפסידו 4:3 לראשונה מאז נובמבר 2000, אז הייתה לידס זו שניצחה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully