וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס חזרה לפסגה עם 0:3 על טולוז, שני בישולים לדאנטה

שבוע לפני קרב הצמרת שלה מול האלופה פריס סן ז'רמן, המוליכה סיפקה הצגה ביתית, כולל שתי מסירות אומן של הבלם הברזילאי. מארסיי הביסה 0:3 את נאנסי, 0:2 לראן על סנט אטיין

אלסאן פלאה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
ממשיך למלא בהצלחה את מקומו של באלוטלי. אלאסן פלאה/רויטרס

לאחר סערת המשחק המפוצץ בין מץ לליון, הליגה הצרפתית חזרה הערב (ראשון) להתרכז בכדורגל, עם שובה של ניס לפסגה אחרי 0:3 משכנע בבית מול טולוז. מארסיי הביסה באותה תוצאה את נאנסי, ראן גברה 0:2 על סנט אטיין.

ניס - טולוז 0:3

הקבוצה של לוסיאן פאבר תגיע כמוליכת הטבלה למשחק הצמרת מול האלופה פריס סן ז'רמן בשבוע הבא. ניס שוב חסרה את מריו באלוטלי הפצוע, אבל מחליפו אלאסן פלאה כבש שער שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים והקבוצה הוכיחה כי המעידה במשחק הבית מול באסטיה בשבוע שעבר הייתה מקרית בלבד. הבלם הברזילאי דאנטה היה הפעם האס עם שני בישולים מהירים וכמעט זהים. בדקה ה-23 הוא שלח כדור ארוך לעבר פלאה, שבעט בין רגליו של השוער בן ה-17 אלבן לאפון. שלוש דקות חלפו, והבלם הברזילאי סיפק עוד מסירה מדודה על פני 50 מטרים לעבר יונס בלהנדה, שהשתלט נהדר והקפיץ עוד יותר יפה מעל השוער. ז'אן מישל סרי חתם את ההצגה באליאנץ ריביירה בדקה ה-65 עם שערו השני העונה.

דאנטה שחקן ניס (מימין) מול סומליה שחקן טולוז. רויטרס
שני בישולים אומנותיים. דאנטה, מימין, מול סומליה/רויטרס

ראן - סנט אטיין 0:2

הקבוצה של כריסטיאן גורקוף התאוששה מההפסד בדרבי והתקדמה למקום הרביעי בזכות כוכבה המתקאמבק פול ז'ורז' אנטפ. הקיצוני שכבר הגיע לסגל נבחרת צרפת ביוני 2015 ואז נפצע בצורה קשה, כבש שער ראשון אחרי 15 חודשים עם תרגיל מצוין בצד שמאל מול קווין תאופיל קתרין ובעיטה חדה לרשת ברגל ימין בדקה ה-54. המחליף קמיל גרוסיצקי חתם בתוספת הזמן וגם מרטין אודגור, הכישרון הנורבגי של ריאל מדריד, נהנה מניצחונה של ראן, אליה הוא צפוי להצטרף בהשאלה בינואר.

מארסיי - נאנסי 0:3

הקבוצה של רודי גרסיה התקדמה למקום ה-10 בזכות הניצחון הגבוה ביותר שלה העונה. אחרי מחצית מאופסת, פלוריאן תובאן הקפיץ את האוהדים עם גולאסו. שחקן הכנף קיבל כדור בצד ימין בדקה ה-46, חתך למרכז וברגל שמאל סובב מ-16 מטרים לקורה ופנימה. בדקה ה-80 הגביה תובאן כדור קרן רע, אבל הקפטן בפטימבי גומיס השתלט נהדר עם רגל ימין, השתחרר מהשומר שלו והפציץ לרשת הגבוהה. בנואה פדרטי הוותיק הורחק משורות נאנסי בדקה ה-82, ובתוספת הזמן ניצל זאת קלינטון אנז'י כדי להרשית את השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully