וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון מגיעה לדרייב אין. גינת: "זה חצי דרבי"

הפועל תל אביב תארח את הקבוצה של דן שמיר למשחק חם מאוד (20:45, ספורט 5+). שלומי הרוש: "יודעים כמה המשחק הזה חשוב לקהל שלנו". בתחתית: הפועל אילת תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה

ריצ'רד האוול עם תומר גינת שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
רוצים המשכיות. האוול וגינת/מגד גוזני

המחזור התשיעי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות החמה בין הפועל תל אביב להפועל חולון בדרייב אין, בקרב שהמנצחת בו תצמד לצמרת הגבוהה, והמפסידה תנשור לכיוון מרכז הטבלה. הרחק משם, בתחתית, תארח הפועל אילת את מכבי אשדוד/באר טוביה, כששתי הקבוצות יודעות שהפסד יסבך אותם מאוד לקראת המשך הדרך.

הפועל תל אביב - הפועל חולון (20:45, ספורט 5+)

הניצחון על עירוני נהריה בשבוע שעבר העלה את הפועל תל אביב למקום אליו האדומים שואפים, צמרת הטבלה, וגרם ללא מעט נחת בקרבת אנשי הקבוצה. מלבד הניצחון עצמו, בקבוצה היו מרוצים מדקות רבות של כדורסל חיובי, ומקווים שתהיה לכך המשכיות במשחק הביתי החשוב נגד הפועל חולון, משחק שהבטיח רבות בשנים האחרונות וגם קיים, בכל הנוגע לאווירה ומלחמה. האדומים צירפו השבוע את הגארד האמריקאי אלייז'ה ג'ונסון, ששוחרר מציבונה זאגרב, אך הוא לא נרשם לסגל למשחק, ולא אמור להרשם עד לקבלת האזרחות של אדריאן בנקס, עניין שאמור להסתדר בתקופה הקרובה. במועדון העריכו כי הדרייב אין יתמלא לקראת ההתמודדות.

"יש משחקים שהם צמתי דרכים, וזה אחד מהם", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת המשחק, "המשחקים מול חולון תמיד קשים, הסברנו לשחקנים את המשמעות של המשחק עבור הקהל ואנחנו נעשה הכל כדי לשמור על הבית". תומר גינת הוסיף: "זה חצי דרבי בשבילנו ובשביל הקהל. אני נרגש לקראת מחר ובטוח שתהיה אווירה נהדרת. אנחנו מתכוננים ועבדנו קשה לאורך כל השבוע כדי לנצח ולשמח את הקהל שלנו".

אל מול המגמה החיובית של הפועל תל אביב, מגיעה הפועל חולון ברצף ההפסדים הראשון שלה העונה. הסגולים הפסידו בשבוע שעבר להפועל אילת, ונבלעו בתוך חבורת הצמרת שהייתה רחוקה ממנה מרחק של שני ניצחונות רק לפני שבועיים. בחולון היו בעיקר מאוכזבים מקבלת ההחלטות של לא מעט שחקנים, ויציאה מהשטף שאפיין את הקבוצה בפתיחת העונה, ומקווים לחזור אליו במשחק החוץ בדרייב אין. בקבוצה יודעים שהם עומדים בפני רצף של ארבעה משחקי חוץ, וכדי לא לאבד את פתיחת העונה הטובה, הם יהיו חייבים לעצור את הרצף כמה שיותר מהר.

רג'ילנד באקנר שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
ימשיך לככב? באקנר/לירון מולדובן

"ברור לנו שנצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים כדי לנצח במקום קשה", אמר המאמן דן שמיר לקראת המשחק ושלומי הרוש הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה ביתית טובה ואגרסיבית , נצטרך לבוא ולהיות יותר אגרסיביים מהם כדי לנצח את המשחק. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לקהל שלנו ככה שנבוא לתת את האקסטרה הדרוש כדי לנצח את המשחק".

הפועל אילת - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:15, פריצות בספורט 5+)

הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל אילת בשבוע שעבר בזכות הניצחון הגדול על הפועל חולון שנתן תקווה לאנשי המועדון כי הקבוצה מסוגלת להפוך את פתיחת העונה הרעה בהמשך טוב בהרבה. הקבוצה של עודד קטש יצאה עם ניצחון מאחד ממגרשי הבית הקשים שיש כיום בכדורסל הישראלי, ושלטה בהתמודדות ובקצב לאורך כל ההתמודדות. באילת יודעים שאם לא ידעו להמשיך את הניצחון עם ניצחון ביתי על מכבי אשדוד, ההישג משבוע שעבר יבוטל. במועדון מקווים להמשך היכולת הטובה של רג'י באקנר, שהיה מצוין בחולון, ולכניסה טובה לעניינים של שני שחקני הרכש החדשים - הפורוורדים טוני מיטשל ורפי מנקו.

ניצחון אחד בששת משחקי הליגה האחרונים, זה המאזן העגום של מכבי אשדוד, שאמנם ידעה שהיא הולכת בפני עונה לא פשוטה, אבל זה לא מונע מהלח להתחיל להערם בעיר הנמל. למרות שרשרת ההפסדים, שהמשיכה ביום שבת שעבר בבית נגד ראשון לציון, בקבוצה לפחות רושמים הצלחה בגביע המדינה עם ניצחון לא קל על מכבי רעננה מהלאומית במשחק מוקדם שנערך ביום חמישי האחרון. בקבוצה מקווים לבנות על הביטחון מהמחצית השנייה הטובה נגד רעננה לכדורסל טוב יותר, בעיקר הגנתי, נגד אילת, כדי לצאת מהתקופה הרעה. במקביל ממשיכים בצוות המקצועי לחפש אחר גארד שיחליף בסגל את קליסטוס אזויקו, שצפוי לעזוב לקראת סוף השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully