וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:2 בדרבי את לאציו, 1:2 דרמטי לפיורנטינה

שער היתרון של סטרוטמן (64) גרר תגרה המונית בין שחקני שתי הקבוצות בדרבי, נאינגולן (77) הכפיל. בבקאר (93) הציל את סוזה ממבוכה עם שער ניצחון מול פאלרמו, גם מילאן ניצחה בקושי

תגרה במשחק בין לאציו לרומא. רויטרס
מהומה גדולה בדרבי/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ובמוקד ניצחונה של רומא על לאציו בדרבי, שכמו תמיד היה חם. מילאן רשמה ניצחון דחוק על קרוטונה, פיורנטינה כבשה בתוספת הזמן ב-1:2 מול פאלרמו וטורינו הפסידה לסמפדוריה והתרחקה מהצמרת.

לאציו - רומא 2:0

בדרבי של עיר הנצח הסתיים בניצחון הליגה השני ברצף של האורחת בזכות שערים במחצית השנייה של קווין סטרוטמן (64) וראג'ה נאינגולן (77), שניצל תגובה מאוחרת של השוער פדריקו מארקטי. שתי היריבות הוותיקות, שהגיעו להתמודדות כאשר נקודה בלבד מפרידה ביניהן בטבלה, קיוו להשיג ניצחון שיעזור להן להיצמד ליובנטוס שבמקום הראשון אך התכולים ספגו הפסד ראשון אחרי תשעה משחקים רצופים. במהלך חגיגות שערו של סטרוטמן, שחקנה של לאציו דנילו קטאלדי שישב על הספסל תפס אותו בחולצתו והדבר הביא לתגרה המונית בין שחקני שתי הקבוצות. קטאלדי הורחק וההולנדי בעצמו קיבל כרטיס צהוב.

שחקן רומא קווין סטרוטמן חוגג. רויטרס
סטרוטמן חוגג/רויטרס

מילאן - קרוטונה 1:2

ניצחון דרמטי לרוסונרי, שביצעו מהפך ונותרו מרוחקים ארבע נקודות מהמקום הראשון. דייגו פלצ'ינלי ניצל חור בהגנת מילאן כדי להפתיע בדקה ה-26 ולהעלות את קרוטונה ליתרון, אבל מריו פשאליץ' איזן בנגיחה בדקה ה-41. המארחת לחצה לכל אורך המחצית השנייה במטרה למצוא שער ניצחון, אבל אמבאיי ניאנג החמיץ פנדל בדקה ה-53. כשנראה היה שקרוטונה בדרך להפתעה גדולה, ג'אנלוקה לפאדולה הצליח למצוא את הרשת בדקה ה-86 ולחתום ניצחון חשוב 1:2 למילאן.

שחקן מילאן מריו פאשליץ'. GettyImages
חגיגת השוויון של מילאן. פשאליץ'/GettyImages

פיורנטינה - פאלרמו 1:2

חומה בבקאר הציל את פאולו סוזה ממבוכה גדולה עם שער ניצחון בדקה ה-93 ומנע מפיורנטינה 1:1 ביתי נוסף מול אחת מנמושות הליגה, אחרי שרשמה את התוצאה הזו כבר מול קרוטונה. פדריקו ברנרדסקי העלה את הוויולה ליתרון בדקה ה-33 עם פנדל מדויק, אבל שני שערים של המארחת נפסלו שלא בצדק ובדקה ה-49 הגיע השוויון של פאלרמו, עם כדור חופשי נהדר של הבוסני מאטו יאיאלו. הסיציליאנים היו קרובים לחלץ נקודה בבעיטה היחידה שלהם למסגרת, אך בדקה ה-93 הגביה המחליף מאורו סראטה כדור מצד שמאל ובבקאר נגח לרשת. הפסד שמיני ברציפות של פאלרמו בליגה, והראשון עם המאמן החדש אוג'ניו קוריני.

סמפדוריה - טורינו 0:2

המארחת עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד והיא כבר שלוש נקודות בלבד מטורינו, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. אדגר בארטו (51) כבש מקרוב אחרי כדור קרן ובתוספת הזמן, בעוד האורחת לוחצת ומנסה להשיג את השוויון, קארול לינטי פרץ נהדר באגף וסידר לפטריק שיק את השער השני, שחתם את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

פסקארה - קליארי 1:1
לפסקארה: ג'אנלוקה קפרארי (95), לקליארי: מרקו בוריילו (24).

ססואולו - אמפולי 0:3
לססואולו: לורנצו פלגריני (22, בפנדל), פדריקו ריצ'י (36), אנטונינו ראגוזה (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully