וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים כועסת על "משחק מלוכלך" מול סטודמאייר, אליהו מרוצה

4.12.2016 / 8:50

סגנית האלופה טענה כי תומאס ניסה להוציא את סטודמאייר מהכלים עם עבירות אגרסיביות במיוחד. אליהו: "כנראה שהכל בסדר". פיאניג'אני מתכונן לקור הרוסי: "מזג האוויר בירושלים הוא הכנה טובה"

one

הפועל ירושלים רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השלישי בכל המסגרות, כשהביסה בביתה 59:79 את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור התשיעי. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני שלטה בהתמודדות מהפתיחה, כשההפרש נע במשך שלושה רבעים בין 8 ל-12 נקודות לטובתם ומטפס כבר ל-28. ג'רום דייסון היה המצטיין עם 20 נקודות ב-6 מ-9 מחוץ לקשת.

"קל זה לא היה", אמר ליאור אליהו בסיום, אחרי שקלע 16 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, "זה מסוג המשחקים שידענו לעשות אותם קלים. צריך להזכיר שהם היו חסרים את שון ואלישי, בטח בניסיון, ידענו לנצל את זה. שיחקנו טוב מהפתיחה, הראינו דומיננטיות כל המשחק. הכל מאוד דינמי כשמשחקים פעמיים בשבוע, והשבוע שיחקנו שלוש פעמים וניצחנו אז הכל בסדר. אסור לשכוח את חמשת ההפסדים שלפני, זה יילך איתנו עוד הרבה בליגה".

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים מול שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הגיב בעצבים. אמארה/ברני ארדוב

במהלך הרבע השלישי ביצע אמארה סטודמאייר עבירה מכוערת על קפטן ראשון לציון ניצן חנוכי, כשדחף אותו בחוזקה אל הפרקט ונשרקה לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית. סטודמאייר סימן לספסל ולשופטים שהוא מסכים עם השריקה, כשנראה שהחזיר על עבירות רבות שנעשו לטענתו נגדו מצד שחקני ראשון לציון. בירושלים טענו בסיום בכעס כי פורוורד ראשון לציון צ'ארלס תומאס שיחק מלוכלך מול סטודמאייר במטרה להוציא אותו מהכלים.

"שיחקנו משחק מאוד אגרסיבי, וראשון משחקת הרבה פנימה, אז לפעמים המשחקים האלה הולכים למקומות פחות טובים, הכל היה במסגרת הכדורסל, ושמח שכולם בריאים ושלמים", אמר אליהו על המשחק האגרסיבי והתקרית עם סטודמאייר.

ירושלים תמריא בשלישי בבוקר לרוסיה לקראת משחק החוץ נגד לוקומוטיב קובאן, שניצחון בו ישאיר אותם בתמונה במלחמה על המקום הראשון בבית ביורוקאפ. בקבוצה מתכוננים לקור הרוסי כשהמאמן סימונה פיאניג'אני אמר בחיוך במסיבת העיתונאים: "הימים האחרונים בירושלים היו הכנה טובה למה שמחכה לנו ברוסיה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully