וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הכושר הטוב בתקופת אלונה", בן ביטון מבוקש בסלטיק

4.12.2016 / 8:38

בקבוצה מרוצים מהגדלת הפער בפסגה ומחמיאים לבכר שמשאיר את השחקנים רעבים. האלופה הסקוטית עשויה לפנות לגבי המגן כבר בינואר. ראדי קיבל הודעה רשמית שמעוניינים להאריך את חוזהו

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
חמישייה שלישית בארבעת משחקי הליגה האחרונים. הפועל באר שבע/לירון מולדובן

1. בהפועל באר שבע חגגו אתמול (שבת) את ה-0:5 על מ.ס אשדוד ובעיקר את הפעם הרביעית שהקבוצה כובשת חמישייה העונה בליגה, השלישית בארבעה משחקים. "אנחנו בכושר הכי טוב בתקופה של אלונה ברקת", אמר שחקן בקבוצה, "כנראה שאנחנו בכושר הכי טוב שקבוצה במועדון הזה הייתה אי פעם. אבל החוכמה היא לדעת לשמר את זה כי אם נרדם בשמירה ונוריד רגל מהגז, נשלם על זה".

בקבוצה החמיאו לברק בכר על כך שהוא יודע לשמר את הרעב של הקבוצה כל הזמן. אתמול השחקנים ידעו שמכבי תל אביב סיימה בתיקו, אבל זה לא גרם להם להיות שאננים. "מחמיאים המון לברק וזה מגיע לו", אמר אותו שחקן, "כל אחד שנכנס מהספסל רוצה להוכיח את עצמו לכבוש גם אם התוצאה כבר 0:3 או 0:4, אז זה אומר שהמחמאות מגיעות לצוות המקצועי".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הביסה את מ.ס אשדוד 0:5
ברק בכר: "כיף לי לראות את השחקנים, זה לא מובן מאליו"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. לירון מולדובן
לא נותן לשחקנים להיכנס לשאננות. בכר/לירון מולדובן

2. היכולת המצוינת של הפועל באר שבע מקבלת הכרה גם באירופה. אתמול דווח בתקשורת בצרפת ובלגיה שמונפלייה ואנדרלכט מתעניינות בשיר צדק, שהפך בעיני רבים לבלם הישראלי הבכיר. גם אנתוני וואקמה נמצא תחת מעקב קבוע של קבוצות אירופאיות, אך לא מדובר רק בשניים הללו. לוואלה! ספורט נודע שגם בן ביטון מעורר עניין מעבר לים. כמה קבוצות בלגיות כבר עוקבות אחר המגן הימני ובשבועות האחרונים גם סלטיק הסקוטית החלה להתעניין.

ביטון מחזיק בדרכון אירופאי ולא יזדקק לרישיון עבודה כדי לשחק בסלטיק ולא מן הנמנע שהסקוטים יפנו לגביו כבר בינואר. בבאר שבע לא מתכוונים לשחרר את השחקן אם לא ימצאו לו מחליף ראוי. לקבוצה יש כבר שישה זרים, כך שהאופציה היחידה כרגע היא להחתים ישראלי. מוקדם יותר העונה באר שבע התעניינה בדור אלו, אך מכבי פתח תקוה הבהירה שלא תמכור אותו במהלך העונה. אם ביטון לא ישוחרר בינואר, סלטיק תמשיך לעקוב אחריו עד סוף העונה ותנסה להביאו בקיץ.

ביטון אמר אתמול: "לצאת לאירופה זו שאיפה של כל שחקן, אבל אני מתרכז רק בהפועל באר שבע ועושה הכול כדי להשתפר ולעזור לקבוצה. דברים יבואו מעצמם. הפער בטבלה? זה מוקדם, אנחנו רק אחרי שליש עונה. הפער גדול וזה נותן ביטחון, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה ובאמת רוצים להיות טובים יותר ולשמח את הקהל שלנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מ.ס. אשדוד דין דוד מול שחקני הפועל באר שבע בן ביטון, מיגל ויטור. לירון מולדובן
יצטרף לניר ביטון? בן ביטון/לירון מולדובן

3. בהפועל באר שבע החמיאו מאוד לשיר צדק ולא רק בצד המקצועי. הבלם שהגיע בתחילת העונה שעברה מעירוני קרית שמונה כבר הפך לאחד המנהיגים של הקבוצה ואתמול הוכיח זאת פעם נוספת. לפני הפנדל השני (הראשון הוחמץ על ידי לוסיו) אנתוני וואקמה ומאור בוזגלו ביקשו לבעוט. הניגרי לא הסכים לוותר, אבל ברק בכר הבהיר מהספסל שהוא רוצה שבוזגלו ייקח את הבעיטה. צדק הבין שעוד רגע מתפתח עימות, ניגש לשניים, חיבק את וואקמה וביקש ממנו לוותר. הניגרי קצת כעס, אבל נרגע במהרה וצדק סימן לספסל שהכול בסדר. אחרי שבוזגלו כבש מהנקודה הלבנה, וואקמה היה הראשון שהגיע לחגוג איתו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
המנהיג החדש. שיר צדק/לירון מולדובן

4. מי שלא חגג אתמול היה ג'ון אוגו, שכעס מאוד על החילוף שלו בדקה ה-57. כבר בירידה מהמגרש אוגו סינן כמה מילים בעצבים ועל הספסל הוא המשיך להיראות כעוס מאוד. השיא הגיע עם השריקה לסיום כשהוא מיהר לרדת לחדר ההלבשה ולא נשאר לחגוג. בבאר שבע לא התרגשו והסבירו שזה בסדר שהוא מאוכזב. "ג'ון בחור אמוציונלי", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "לטוב ולרע זה הוא. הוא רוצה לשחק כל הזמן וזה מעיד על הרעב שלו. יש שחקנים שלא היו מצליחים להשלים 90 דקות עם הכאבים שלו בברכיים, אבל הוא בא ונותן מאה אחוז. אם הוא לא חגג איתנו פעם אחת זה בסדר. תהיו בטוחים שהוא שמח".

שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. לירון מולדובן
כושר שיא. ראדי/לירון מולדובן

5. מהראן ראדי המשיך את היכולת המצוינת שלו מהתקופה האחרונה עם דומיננטיות ומעורבות רבה וכיבוש של צמד שערים. הקשר הוותיק שוב זכה למחמאות רבות וראשי המועדון גם הודיעו לנציגיו בצורה רשמית שהם מעוניינים להיפגש כדי לדון בהארכת חוזהו. מלבד ראדי, בבאר שבע רוצים לשבת גם עם דודו גורש, מאור בוזגלו ושחקנים נוספים שמסיימים חוזה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully