וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטימטום לאלי כהן: אושרי רואש יחזור לסגל, אחרת כץ יפטרו

4.12.2016 / 7:23

פרשת אושרי רואש, עליה פורסם בוואלה! ספורט, עולה מדרגה. כץ: "יש פילוסופיה למועדון, אלי לא הולך לפיה. לרוב זה לא מתאים". במועדון ייעצו למאמן להתפטר, זאת לפני ששמם של קלינגר, קורצקי ובנאדו עלו

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. מגד גוזני
הבלאגן נמשך. אלי כהן/מגד גוזני

הפועל חיפה מעמידה אולטימטום למאמן אלי כהן: הבעלים יואב כץ רוצה להחזיר את אושרי רואש לסגל והוא עשוי לפטר את אלי כהן אם ימשיך לסרב לבקשה. המסר ברוח הזו עבר הלילה למאמן, שיצטרך להחליט האם הוא מיישר קו עם החלטת הבעלים. בינתיים, גורמים במועדון ייעצו למאמן להתפטר מתפקידו לפני שכץ יפטרו. בהמשך לפרשת רואש, שנחשפה בוואלה! ספורט, בשבוע שעבר פרסמנו כי החלה מתיחות קשה עם הבעלים יואב כץ, זאת על רקע החלטה להחזיר את רואש לסגל, בעוד שכהן מתנגד לכך נחרצות. בהמשך, רואש עצמו הבהיר בוועדת המשמעת כי הוא מסרב להתנצל בפני כהן, עד להחלטה של כץ. כבר בתחילת השבוע אמרו שחקנים בהפועל חיפה כי כץ חייב לשחרר את רואש או לוותר על אלי כהן. "שניהם לא יכולים להיות יחד באותו מועדון", אמרו.

"אני בדרך כלל לא מפטר כל כך מהר, אבל דורש שיהיה שקט במערכת. אני עובד לפי אותה פילוסופיה כבר 13 שנים, והיא מאוד מצליחה. פתאום בא מישהו מבחוץ ורוצה שנעבוד לפי הפילוסופיה שלו. זה לא עובד ככה", ירה הבעלים יואב כץ. "אלי כהן יודע כדורגל, מבין כדורגל, אין לי בעיה עם החלק הזה. החלק שיש לי איתו בעיה היא שהוא לא הולך לפי הפילוסופיה שלי. מהי? אנחנו מועדון שמאוד חשוב לו לשמור על שקט במערכת. חשוב שהיחסים האישיים בין האנשים יהיו טובים, שזאת תהיה משפחה. שיש חוסר הסכמה במשפחה, הכל מסתדר בפנים. אז לפעמים זה מתאים ולרוב לא. במשך השנים מה שהחזיק הייתה ההתנהלות השקטה. אם התוצאות היו טובות אולי הייתי אומר שהוא צודק, אבל גם התוצאות לא מספיק טובות".

במועדון מתכוונים לערוך בירור עם ברונו פניירו לאחר שהורחק וייתכן שייקנס. פניירו סינן מספר מילים לעבר השופט דניאל בר נתן לפני ההרחקה.

לירן סרדל סיכם: "אני חושב שלא היינו טובים במחצית הראשונה. בחלק הקדמי, הפעולה האחרונה לא הייתה טובה. ספגנו גול ממצב אחד וחבל. אחרי הפנדל נכנסנו לרגע של טירוף והיו דקות שבהן השתלטנו על המשחק. ואז הגיע האדום וגמר את המשחק. אנחנו רק במחזור ה-12, קשה לומר אם קבוצה נאבקת על פלייאוף עליון או על ירידה בשלב כזה. במשחקים לא הכל קורה לפי התכניות שלך, גם לא ציפינו שנספוג אדום כזה. זה פירק אותנו". על פרשת אושרי רואש אמר: "הדברים שקורים לא מחלחלים אלינו. אנחנו צריכים לדעת להתנתק מזה".

הפועל חיפה הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה
פיצוץ בין כץ לאלי כהן. הפועל חיפה גיששה אצל מאמנים אחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully