וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ המשחק בצרפת: שוער ליון שוחרר מביה"ח, מץ תיענש בחומרה

נעצר מעורב אחד בהשלכת החזיז שפגע באנתוני לופס. הפורטוגלי חזר לביתו, אבל ייבדק אצל רופא אוזניים. מץ צפויה לספוג הפסד טכני וקנס גבוה. מזכ"ל הליגה: "לא יעלה על הדעת"

פיצוץ המשחק של ליון נגד מץ. חזיז, אנתוני לופס. GettyImages
בליון מקווים שלופס לא סובל מנזק לעור התוף/GettyImages

שוער ליון, אנתוני לופס, חזר אמש (שבת) עם שאר לקבוצה אחרי ששוחרר מבית החולים. לופס נפגע מחזיז שהושלך לעברו במשחק החוץ נגד מץ - דבר שהוביל להפסקת המשחק. הפורטוגלי שסבל מכאבי ראש ובעיות שמיעה בעקבות הפיצוץ, ייבדק היום אצל רופא אוזניים ובמועדון מקווים שהוא לא סובל מנזק לעור התוף.

הרוחות בצרפת סערו בעקבות פיצוץ המשחק אחרי כחצי שעה. המשטרה כבר עצרה חשוד אחד במעורבות בזריקת החזיז, אבל זה לא מרגיע את ראשי הכדורגל במדינה. מזכ"ל הליגה, דידייה קילו, אמר הלילה: "מה שקרה במץ בלתי מתקבל על הדעת. לא יעלה על הדעת שהבריאות הגופנית של השחקנים תהיה בסכנה. מה שקרה פגע מאוד בתדמית של הכדורגל ואנחנו מגנים אותו בתוקף".

נשיא מץ, ברנאר סראן אמר אמש ש"אני חושב שהמשחק צריך להיות משוחק מההתחלה", אבל ההערכות הם שליון תקבל ניצחון טכני 0:3 ושמץ תספוג קנס ותוענש במשחק או שניים ללא קהל.

נשיא ליון, ז'אן מישל אולס אמר: "אנתוני לא ידע איפה הוא נמצא, הוא סובל מכאב ראש. כל הקבוצה בהלם, אני מקווה שזה לא ישפיע על השחקנים לקראת סביליה בליגת האלופות. זה עצוב, אירועים מהסוג הזה גורמים לי לרצות לעזוב את הכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • מץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully