וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "היה משחק אירופי לכל דבר". שיבק: "היינו חלשים"

3.12.2016 / 22:50

מאמן ירושלים היה מרוצה מה-59:79 על מכבי ראשל"צ: "כל השחקנים היו מחויבים, ניסיתי להשתמש בכל הכלים שלי". המאמן המפסיד הודה: "ירושלים מצוינת, כשחזרנו דייסון נתן לנו פטיש בראש"

one

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות, כשהביסה 59:79 את מכבי ראשון לציון בשחזור גמר הפיינל פור מאשתקד. ג'רום דייסון (20 נקודות) וליאור אליהו (16) בלטו, ומול הסגל החסר של הכתומים, זה לא ממש היה כוחות.

"היה משחק אירופי לכל דבר, טקטי מאוד", התעקש סימונה פיאניג'אני בסיום. "השחקנים שלי שיחקו מרוכזים ומפוקסים. החטאנו חלק מהזריקות אבל יותר חשוב לנו שנשארנו מרוכזים, כל השחקנים שלי היו מחויבים. ניסיתי להשתמש בכל הכלים שלי, כל השחקנים שמו את הכי טוב שלהם על הפרקט. יש לנו בליגה עוד דרך ארוכה, אבל הניצחון הזה נותן לנו הרגשה טובה לקראת המשחק ברוסיה ביום רביעי".

המאמן המפסיד אריק שיבק אמר: "צריך לתת קרדיט לירושלים, הם היו מצוינים. זה משחק שלישי שלנו בשמונה ימים, היינו חלשים היום. התחלנו את המשחק לא טוב, החטאנו זריקות טובות ואז זה התגלגל לא טוב. כשקצת חזרנו, אז ג'רום דייסון נתן לנו פטיש בראש. מה שאתה מנסה לא הולך. יש לנו משחק חשוב ביום שלישי בגביע אירופה. צריך לתת את הכבוד לשחקנים שמושכים את העגלה, אני נותן להם הרבה כבוד וקרדיט, הם הביאו אותנו למצב שאנחנו נמצאים". על העבירה הקשה של אמארה סטודמאייר על ניצן חנוכי אמר המאמן: "לא עושה מזה ביג דיל".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאנג'יאני. ברני ארדוב
מרוצה. פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully