וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: עוד משחק נפלא לטי ג'יי ליף, UCLA הדהימה את קנטאקי

הישראלי סיפק ערב נהדר של 17 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קבוצתו שמרה על מאזנה המושלם כשהפתיעה את מי שנחשבת לקבוצה הטובה ביותר ב-NCAA עם 92:97. הפרשנים בארה"ב התלהבו

שחקן מכללית קנטאקי דארון פוקס מול שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. AP
עוד הצגה. ליף/AP

פתיחת העונה הנהדרת של טי ג'יי ליף המשיכה הערב (שבת) על הבמה הגדולה מכולן. בנו של בראד ליף, ששיחק בנבחרת הנוער ואמור להימנות על סגל נבחרת העתודה, סיפק 17 נקודות (7 מ-12 מהשדה, 1 מ-2 ל-3, 2 מ-2 מהעונשין), 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטפה וחסימה כש-UCLA הפתיעה את קנטאקי, שנחשבת למכללה החזקה ביותר ב-NCAA, עם 92:97. בכך, עלו הברואינז למאזן 0:9 העונה, בעוד הוויילדקאטס של ג'ון קליפרי האגדי נחלו הפסד בכורה העונה, אחרי שבעה ניצחונות רצופים.

בזמן ששלל כוכבים אחרים ליהטטו על הפרקט, ליף גנב את ההצגה. סי ג'יי מור מ"בליצ'ר ריפורט ציין כמו כולם את כוכב UCLA לונזו בול שעתיד להיבחר גבוה בדראפט, אך התעקש: "בול מקבל את כל האהבה העונה, אבל ליף חשוב כמעט כמוהו. הוא היה השחקן הטוב ביותר על הפרקט הערב". ג'ף בורזלו מ-ESPN הוסיף: "לקנטאקי אין תשובה לטי ג'יי ליף. חצי מרחק, כדרור, שלשות. כיף לראות גם את האגרסיביות שלו". ג'רמי וורנר מאתר הסקאוטינג illiniinquirer.com טען: "טי ג'יי ליף חתיכת שחקן. מצטיין במגרש מלא באול-אמריקנס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully