וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: אייברסון מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק ברוממה

3.12.2016 / 16:48

מכבי חיפה המאכזבת (רחימי: "מקווה שנעלה את הרמה") תארח את הצהובים אחרי ההפסד לאנאדולו ותקרית מקל (21:05, ספורט 5). גם דגן יבזורי מחוץ לסגל. בתחתית: קרית גת תארח את גלבוע/גליל

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב מול מכבי קרית גת

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד ההתמודדויות יעמוד המשחק בו תארח מכבי חיפה המאכזבת את מכבי תל אביב, אחרי ההפסד של הצהובים לאפס אנדולו וההתעסקות סביב ספסולו של גל מקל, כשבשנים האחרונות הפסידו הצהובים לא מעט ברוממה. בקרב תחתית מעניין תארח האחרונה מכבי קרית גת את הפועל גלבוע/גליל, שמפסידה הרבה מאוד משחקים צמודים מתחילת העונה.

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פוגש את האקסית ואת חברו עופר רחימי. רמי הדר/ברני ארדוב

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

במכבי חיפה קיוו לרשום עונה טובה, אך אחרי שמונה מחזורים הם מוצאים עצמם קרובים למקום ממנו יורדים לליגה הלאומית. אצל הירוקים לא הופתעו מהיכולת הדלה בהפסד להפועל ירושלים השבוע, שכן לרשותו של המאמן עופר רחימי עמדו רק שבעה שחקנים בכירים. במועדון מקווים לראות התעלות של השחקנים נגד מכבי תל אביב, שכבר הפסידה כמה פעמים בשנים האחרונות ברוממה. מי שעשוי לחזור לסגל הוא הסנטר ג'אריד פיימוס. "אנחנו חייבים לבוא עם מלוא המחויבות והריכוז למשחק", אמר עופר רחימי לקראת המשחק, "ההופעה שלנו בירושלים הייתה מאכזבת, אבל אני מקווה שברוממה, עם התמיכה של האוהדים שלנו, נעלה את הרמה וניראה יותר טוב".

אחרי סדרה נהדרת של ניצחונות שהפכה את פתיחת העונה של מכבי תל אביב מרעה לטובה, חזרו הצהובים לסורם עם הפסד ביתי שלישי העונה ביורוליג כשנכנעו לאפס אנאדולו בבית ביום חמישי. אם היכולת הדלה ההתקפית ואיבודי הכדור הרבים לא הספיקו לכאב הראש של רמי הדר, הגיעה התקרית עם גל מקל, במהלכה החזיר המאמן החדש את רכז נבחרת ישראל לספסל אחרי 19 שניות למרות מחאות מצד היו"ר עורך הדין שמעון מזרחי, והעמיד את הדר בפני ביקורות רבות. הצהובים רוצים לשוב לדרך הניצחונות, לפני המשחק ביורוליג נגד באמברג ברביעי, ומי שלא יתלבשו הם דגן יבזורי, שעשוי לעזוב בקרוב, הסנטר קולטון אייברסון, ודווין סמית' שממשיך לא להרשם למשחקי הליגה.

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נותר מחוץ לסגל. אייברסון/מגד גוזני

מכבי קרית גת - הפועל גלבוע/גליל (20:30, פריצות בספורט 5)

שני ניצחונות בלבד בשמונת מחזורי הפתיחה, ומקום אחרון בליגה, זה המאזן העגום של מכבי קרית גת עד כה. במועדון יודעים שאם לא יחול שינוי כבר בתקופה הקרובה, הם צפויים לעוד עונה קשה של מלחמות נגד הירידה, שעשויות להגמר הפעם בחזרה לליגה הלאומית. בקבוצה ניסו לשדר השבוע לשחקנים כי יש לשים מאחורה את המשחק נגד מכבי תל אביב ולהתכונן למשחק החשוב נגד היריבה להתחתית. כמו כן דחו בדרום את הטענות על יחסים רעועים בין המאמן נתי כהן לחלק מהשחקנים, והוסיפו כי מאמינים שכהן יוציא אותם מהמצב הרע אליו נקלעו. ג'יימס סינגלטון שב לסגל על חשבונו של קרטיס קלי.

המאזן המדאיג של גלבוע/גליל מתחילת העונה נמשך גם בשבוע שעבר, שמתוך חמשת ההפסדים שרשמה הקבוצה של אריאל בית הלחמי עד כה, בארבעה ההפרש נע בין נקודה אחת לשתיים. בגלבוע היו שוב מאוכזבים מיכולת קבלת ההחלטות של השחקנים ברבע האחרון בהפסד הביתי להרצליה, ויודעים שאם ימשיכו לרשום סדרה כל כך גדולה של טעויות במאני טיים, יתקשו לרשום ניצחונות. בסביבת המועדון, כולל בקרב האוהדים, החלו להפעיל לחץ בכיוונו של דגן יבזורי, כך שאם אכן ישוחרר ממכבי תל אביב יבחר לחזור למועדון בו שיחק שנים רבות.

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת (שמאל). מגד גוזני
כמה שהם זקוקים לנצחון. נתי כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully