וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור נפצע והוחלף, ביברס נאתכו שוב כבש בפנדל

החלוץ ירד על אלונקה בדקה ה-60, זלצבורג הביסה 1:4 את ריינדורף. הקשר עם שער שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, צסק"א הביסה את אורל 0:4. 17 דקות לרפאלוב ב-0:2 של ברוז' על אוסטנד

צילום מסך

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! NEWS לקראת משחקי המחזור בליגת העל

ביברס נאתכו הוסיף היום (שבת) למאזנו שער שלישי בארבעה משחקים בכל המסגרות, ושוב עשה זאת עם פנדל מדויק ב-0:4 הביתי של צסק"א מוסקבה על אורל. קשר הנבחרת, שהבקיע מהנקודה הלבנה נגד לברקוזן בליגת האלופות ולרשת אורנבורג במחזור הקודם בליגה הרוסית, התכבד בשער השלישי במשחק (38) כשצסק"א הבקיעה רביעייה ברבע שעה. לאסינה טראורה היה חתום על צמד (25 ו-35) והכישרון הצעיר פיודור צ'אלוב חתם (40).

לצערו של נאתכו, שהשלים שוב 90 דקות, הליגה הרוסית יוצאת לפגרה של שלושה חודשים ותחזור רק בתחילת מרץ, כשצסק"א במקום השלישי עם 32 נקודות מ-17 מחזורים, חמש פחות מספרטק, לה משחק חסר. ברביעי תיאבק האלופה הרוסית על הכרטיס לליגה האירופית, כשתסיים את שלב הבתים של ליגת האלופות במשחק חוץ מול טוטנהאם.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (מימין) לצד לאסינה טראורה. GettyImages
הפגרה לא באה לו בזמן. ביברס נאתכו לצד לאסינה טראורה/GettyImages

* מונס דאבור פתח בהרכב זלצבורג, אך נפצע וירד מכר הדשא על אלונקה בדקה ה-60. קבוצתו הביסה את ריינדורף 1:4, הישראלי לא היה מעורב בשערים.

* ניר ביטון נכנס בתוספת הזמן, כשסלטיק ניצחה בצורה דרמטית 3:4 בחוץ את מאת'רוול. הקשר הישראלי החליף את טום רוגיץ', שכבש את שער הניצחון בדקה ה-90, אחרי שאלופת סקוטלנד כבר פיגרה 2:0 בהפסקה ו-3:2 בדקה ה-72. סלטיק עם 11 נקודות יתרון בפסגה.

* סינטיאהו סלליך פתח בהרכב מאריבור והוחלף בדקה ה-74, מרואן קבהא השלים 90 דקות, מאריבור ראשונה בליגה הסלובנית אחרי 0:1 על רודאר.

* ליאור רפאלוב עלה כמחליף בדקה ה-73, קלאב ברוז' ניצחה את אוסטנד 0:2 בקרב הצמרת.

* קני סייף פתח בהרכב גנט והוחלף בדקה ה-86, קבוצתו סיימה ב-0:0 עם ווסטרלו. רמי גרשון ואופיר דוידזאדה צפו במתרחש מהספסל.

* תומר חמד ישב על הספסל של ברייטון ולא שותף ב-0:0 אצל קרדיף סיטי. בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל. הסיגלז פספסו הזדמנות לעלות לפסגת הצ'מפיונשיפ.

* אמיר עגייב לא שותף בתבוסה הביתית של אומוניה ניקוסיה 4:1 לאפואל ניקוסיה בדרבי במחזור ה-13 בקפריסין.

* שרן ייני ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של ויטסה ארנהיים, 1:3 על זוולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully