וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט יפסיק להתחרות ב-200 מטר: "יהיה קשה מדי לשבור שוב את השיא"

הג'מייקני הודיע כי הרים ידיים בניסיון לשפר את שיא העולם שלו, והבהיר כי אין לו שום כוונה להתחרות בטוקיו 2020: "זו העונה האחרונה שלי, וגם היא בעיקר בשביל האוהדים שלא זכו לראות אותי"

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. רויטרס
כמעט הזמן לומר שלום. בולט/רויטרס

יוסאין בולט לא ימשיך להתחרות בריצות 200 מטר, על אף שמטרתו המוצהרת הייתה לשבור את שיא העולם, 19.19 שניות, אותו הוא עצמו קבע. האצן הג'מייקני הודיע היום (שישי) כי לא ינסה לשבור את השיא וגם הצהיר כי לא יתחרה באולימפיאדת טוקיו 2020. "אחרי השנה הזאת, הבנתי שלא משנה כמה עבודה קשה אקדיש לזה, כנראה שיהיה קשה מאוד לשבור את שיא העולם. זה לא שמדובר במשימה בלתי אפשרית, אבל היא דורשת המון מאמץ, ובשלב הזה של הקריירה שלי אני לא רוצה להתאמץ יותר מדי", אמר בראיון בג'מייקה.

בולט הוסיף ש"אתחרה בעונה הקרובה בעיקר בשביל האוהדים. אני לא מתכוון להתאמן יותר מדי, אני לא מתכוון ללכת למסלול אלא אם מתחשק לי, אני לא מתכוון לעשות שום דבר שאני לא ממש רוצה. יש הרבה אנשים שרצו לראות אותי בפעולה ולא קיבלו את הצ'אנס, אז אני ממשיך עוד עונה, אבל זה הכל".

סיבוב הפרידה של בולט יחל בחודש פברואר הקרוב, בו ישתתף בריצת 100 מטר במלבורן. אבל כעת, כך נראה, הוא כבר לא חושב על העתיד אלא בעיקר על העבר. "יש לי חרטה אחת, והיא שלא הייתי מספיק רציני. סמכתי יותר מדי על הכישרון במהלך הקריירה. אני חושב שאם הייתי משקיע יותר, הייתי מגיע להישגים אפילו יותר מרשימים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully