וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בית שאן ניצחה 1:4 בטירה עם הקשר יניב דרעי בין הקורות

אירוע ביזארי בבכורה של איתן טייב בשל מצוקת שוערים, לירון אלימלך כבש שלושער. הפועל חדרה הביסה 0:4 את טבריה ועלתה לפסגה בצפון, סקציה נס ציונה ניצחה 1:3 את בית"ר כפר סבא

מאמן מגדל העמק, איתן טייב. ברני ארדוב
צלח את הבכורה. טייב/ברני ארדוב

המחזור ה-11 בליגה א' נערך היום (שישי) ברובו, כאשר בצפון התרחש אירוע ביזארי ביותר. הפועל בית שאן, שהשבוע מינתה את איתן טייב כמאמנה, התייצבה במקום השלישי אחרי 1:4 בחוץ על מ.ס. טירה. אלא שאת התוצאה הזו, שהושגה הודות לשלושער של לירון אלימלך (15, 20 ו-51) ושער של אלדר שפשה (69), השיגה בית שאן למרות שעלתה עם הקשר יניב דרעי בתור שוער.

כן, זו אינה טעות. השוער הראשון של בית שאן באבל ולא הגיע למשחק, השני היה היו"ר שהתפטר לאחרונה והשלישי הוא שוער נוער, שמורחק בשל העלבת שופט ולא רשאי לשחק גם אצל הבוגרים, מה שהוביל לפיתרון הלא שגרתי. עימאד קשוע היה היחיד שהכניע את דרעי (66), אוראל טובי הורחק בשורות טירה (38).

הפועל חדרה עלתה למקום הראשון בצפון עם 0:4 מוחץ על עירוני טבריה (אלירן חודדה 2, אליאס זאנה 5 ו-14, אסי גומה 55). הפועל איכסל ירדה למקום השני אחרי 0:0 בחוץ מול הפועל מגדל העמק.

תוצאות נוספות:

מכבי קרית אתא - הפועל כפר קנא 0:2
מ.ס. כפר קנא - אסי גלבוע 0:0

בדרום, סקציה נס ציונה המשיכה את הפתיחה המוחצת שלה והיא ראשונה עם 29 נקודות מ-33 אפשריות אחרי 1:3 על בית"ר כפר סבא. אסף חקאק (4), דלה ימפולסקי (75) ומתן לוטטי (90) כבשו, ירון הילל איזן זמנית (67). המשחק של השנייה בטבלה, הפועל מרמורק, בחוץ מול בני יפו, נדחה בגלל מזג האוויר.

תוצאות נוספות:

קביליו יפו - מ.ס. שיכון המזרח 1:2
הפועל בקעת הירדן - הפועל אזור 0:2
מ.ס. דימונה - מכבי יבנה 3:0
הפועל הוד השרון - הפועל מחנה יהודה 0:2
מ.ס. כפר קאסם - הכח עמידר רמת גן 2:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully