וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ראשון לציון חוזרת לירושלים, טרנס קינזי בסגל

2.12.2016 / 14:47

חצי שנה אחרי הזכייה באליפות יגיעו הכתומים, ללא דאוסון וכדיר הפצועים, למשחק נגד הקבוצה עליה גברו בגמר (20:30, ספורט 5). קינזי חוזר אחרי שלושה שבועות בחוץ. נהריה תארח את הרצליה

one

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. במוקד המשחקים יעמוד שחזור משחק גמר הסל מאשתקד בו תארח הפועל ירושלים את האלופה מכבי ראשון לציון, שמגיעה למשחק בסגל חסר במיוחד. עירוני נהריה ובני הרצליה נמצאות במגמות חיוביות בתקופה האחרונה, ושתיהן ירצו לשמור עליהן כשהן יפגשו בעין שרה.

seperator

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:30, ספורט 5)

אחרי חמישה הפסדים רצופים חזרה הפועל ירושלים לנצח השבוע, כשעשתה זאת פעמיים - ביום ראשון בליגה נגד מכבי חיפה, וביום רביעי ביורוקאפ נגד אולימפיה לובליאנה במשחק שהבטיח לאדומים את הכרטיס לטופ 16. בבירה יודעים שלפחות בליגה הם נכנסו לבור מסוים, בכל הנוגע למלחמה על המקום הראשון מול מכבי תל אביב, וכדי לשמור על סוג של סיכוי, אסור להם להפיל עוד משחקים. היכולת הטובה של יותם הלפרין נגד לובליאנה גורמת לאופטימיות לצוות המקצועי, שצריך להתמודד עם רוטציה קצרה מאוד בכל הנוגע לישראלים אחרי שחרורו של רפי מנקו. לעומת זאת, הבשורות החיוביות הן שטרנס קינזי חוזר לסגל אחרי שלושה שבועות בחוץ, מה שישאיר את שון ג'ונס מחוץ לסגל.

גם בראשון לציון רושמים שבוע חיובי, כשביום שבת האחרון רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות, הפעם על חשבון מכבי אשדוד/באר טוביה, ונצמדו למקום השני בטבלה, וברביעי עצרו את רצף ההפסדים בליגת האלופות עם ניצחון משכנע על חימיק יוז'ני החלשה. בארנה בירושלים יש לכתומים זכורנות נהדרים מהזכייה באליפות בשנה שעברה, כולל הניצחון במשחק הגמר נגד ירושלים, אבל למשחק הקרוב הם מגיעים במצב לא טוב כששון דאוסון ואלישי כדיר ייעדרו בשל פציעות. דאוסון עשוי לחזור בשבוע הבא לפעילות, ואילו כדיר ייעדר עוד לפחות עשרה ימים בשל שריטה בקרנית. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הוא הרכז מאליק ווינס שנחת בארץ בשבת שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מכבי ראשון לציון חוגגת. ברני ארדוב
חזרה לארנה. ראשון חוגגת אליפות/ברני ארדוב

עירוני נהריה - בני הרצליה (20:10, פריצות בספורט 5)

ההפסד להפועל תל אביב עדיין נמצא בזיכרון הקרוב של אנשי עירוני נהריה, אבל במבט על התמונה הכללית אי אפשר שלא לסמן את השינוי של הקבוצה כמוצלח. הקבוצה של אריק אלפסי ניצחה בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, עלתה לעמדת זינוק מצוינת לעליית שלב בליגת האלופות, ומאמינה ביכולתה להגיע גם לצמרת הליגה. כדי שתוכל לעשות זאת, יהיו חייבים הסגולים לשמור על הבית נגד הרצליה, אחרת ימצאו עצמם במאזן שממנו יהיה להם קשה להתאושש.

אחרי חודש וחצי אינטנסיביים מאוד, בני הרצליה רשמה שבוע ראשון ללא משחק באירופה, אך בזכות עליית השלב ביורופקאפ, גם הם יודעים שהם לא צריכים להתרגל לזה כל כך מהר. הקבוצה של מיקי גורקה מגיעה לעין שרה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, שמצטרפים להישג האירופי, ובאמונה גדולה שהעונה הם יכולים להצמד לחלק העליון של הטבלה. בקבוצה היו מעודדים מאוד מניצחון החוץ הראשון העונה, שהושג השבוע בגן נר, ובעיקר מהיכולת הפנטסטית של סטיבן דניס שהמטיר 31 נקודות. אבירם זליקוביץ', שערך בכורה העונה ביום שני האחרון, ימשיך לקבל דקות ויקווה להכנס לקצב באולם שהיה האולם הביתי שלו לפני שהגיע להרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully